آفتاب

اجرای 75 کیلومتر کابل‌کشی زمینی برق در سال گذشته

اجرای 75 کیلومتر کابل‌کشی زمینی برق در سال گذشته

مجری طرح خطوط فوق توزیع گفت: پروژه‌های خطوط زمینی برق 75 کیلومتر کابل‌کشی داشته و تاکنون توانسته است پیشرفت 72 درصدی را به خود اختصاص دهد.

به‌گزارش ایلنا، "احمد حکمت‌پور" در ادامه پروژه‌های سال گذشته را برشمرد و گفت: سال گذشته پروژه‌های ارتباطات 63 کیلوولت پست فیروزکوه، ارتباطات قنوات، خط 63 کیلوولت تیجن ورامین و کابل‌کشی 63 کیلوولت پست بعثت 230، بعثت 63 و بعثت - آهن مکان به طول حدود 35 کیلومتر مدار را به بهره‌برداری رساندیم.

وی ادامه داد: از سوی دیگر پروژه‌های (خطوط زمینی) کابل‌کشی 63 کیلوولت فیروزی، کلانتری، شیخ‌بهایی، آفریقا، آزادگان، آذری، فیروزی، سهرورد، سعادت‌آباد، فراز، فیروزی، آذربایجان و کن، شربیانی به طول 75 کیلومتر مدار که از سال گذشته آغاز شده‌اند تا کنون به پیشرفت 72 درصدی رسیده‌اند.

حکمت‌پور با بیان اینکه ضروری است با تلاش شبانه‌روزی پرسنل و اخذ مجوزهای لازم از شهرداری و پلیس راهور 15 درصد از این پیشرفت در ایام تعطیلات نوروزی به دست آمد، گفت: انتظار می‌رود دست کم پنج پروژه تا قبل از پیک بار 96 به بهره‌برداری برسد.

وی ادامه داد: این شرکت سال گذشته پروژه‌های خطوط هوایی 63 کیلوولت از قبیل خط وردآورد، شهید باقری، داروپخش، خط مسکن مهر پاکدشت، خط 63 کیلوولت اکبرآباد، خط تغذیه پست ماهدشت (فاز اول) و ورود و خروج ری شمالی، شریف‌آباد در پست 400 ورامین و تعویض هادی در (شهرقدس یک و 2) و ارتباطات 63 کیلوولت کارون به طول 90 کیلومتر مدار را آغاز کرده است.

در سال جاری همچنین پروژه‌های جدید کابلی ازگل، پاسداران، قیطریه، چیذر، کابل تغذیه پست نگارستان و تعویض کابل معنوی، ناسیونال نیز آغاز خواهد شد.

 

کد N1683588

وبگردی