آفتاب

اقبال مردم نسبت به روحانی خوب است/ دستاوردهای دولت به خوبی معرفی نشده‌اند

اقبال مردم نسبت به روحانی خوب است/ دستاوردهای دولت به خوبی معرفی نشده‌اند

رییس ستاد انتخاباتی دکتر روحانی در استان سمنان با بیان اینکه همگرایی و همکاری خوبی در استان شکل گرفته است، گفت: براساس برآوردهای صورت گرفته اقبال مردم نسبت به آقای روحانی به طور نسبی بسیار خوب است اما متاسفانه بزرگترین مشکل ما این است که دستاوردهای دولت در این چهارسال به خوبی به مردم نشان داده نشده و ما تلاش می‌کنیم تا در این مدت این دستاوردها را به مردم استان معرفی کنیم.

فرامرز نیک‌سرشت رییس ستاد انتخاباتی دکتر روحانی در استان سمنان در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره فعالیت‌های این ستاد گفت: چارت تشکیلاتی استان بسته شده و تمام معاونت‌ها نیز تعیین شده‌اند.در حال حاضر ستاد شهرستان‌ها شکل گرفته و در انتظار احکام ابلاغ شده از سوی ستاد مرکزی تهران هستیم.

او با بیان اینکه مکان‌های مورد نظر برای ستاد‌ها نیز جانمایی شده است، ادامه داد: قبل از تشکیل ستاد‌ها با دفتر مرکزی تهران جلسه‌ای را برگزار کردیم اما از لحظه‌ای که تبلیغات برای انتخابات شروع شده است تاکنون بیش از 8 جلسه برای هماهنگی برنامه‌ها و نشست‌های مختلف داشتیم.

رییس ستاد انتخاباتی دکتر روحانی در استان سمنان گفت: رییس شورای سیاست‌گذاری در استان آقا گل ذوالفقارخانی و معاون ستاد انتخاباتی دکتر روحانی منصور فرزامی هستند.

نیک‌سرشت درباره اقبال مردم نسبت آقای روحانی در استان سمنان گفت: صددرصد می‌توانم بگویم شرایط این دوره انتخابات برای ما و اصلاح‌طلبان به مراتب بهتر از دوره قبل خواهد بود و بین همه اصلاح‌طلبان و اعتدالیون با جدیتی که دارند اتحاد بیشتری نسبت به دوره قبل ایجاد شده‌است.

او تاکید کرد: همگرایی و همکاری بسیار خوبی در استان شکل گرفته و توانستیم یک تیم تبلیغاتی خوب را در استان تشکیل دهیم.

رییس ستاد انتخاباتی دکتر روحانی گفت: براساس برآوردهای صورت گرفته اقبال مردم نسبت به آقای روحانی به طور نسبی بسیار خوب است اما متاسفانه بزرگترین مشکل ما این است که دستاوردهای دولت در این چهارسال به خوبی به مردم نشان داده نشده و مردم با این دستاوردها آشنا نیستند و ما تلاش می‌کنیم تا در این مدت این دستاوردها را به مردم استان معرفی کنیم.

نیک‌سرشت درباره ستاد استان سمنان با دفتر مرکزی در استان تهران خاطرنشان کرد: ما با همه کمیته‌ها و معاونت‌ها در ارتباط هستیم و از طریق شبکه‌های اجتماعی و مجازی، حضوری، مکاتبه‌ای و ... ارتباط تنگاتنگی با ستاد مرکزی استان تهران داریم.

کد N1683582

وبگردی