آفتاب

دیدار‌ اتفاقی زن جوان با عشق‌ قديمي، بهانه‌ای برای طلاق!

دیدار‌ اتفاقی زن جوان با عشق‌ قديمي، بهانه‌ای برای طلاق!

مرد جوان در دادگاه خانواده مدعی شد چون همسرش یک شب با پسر مورد علاقه‌اش در گذشته، شام خورده است می‌خواهد او را طلاق دهد.

زن جوان زمانی که بعد از مدت‌ها با پسری که در گذشته به او علاقه‌مند بوده ملاقات کرد، نمی‌دانست این ملاقات زندگی مشترکش را تحت‌تأثیر قرار می‌دهد. او به درخواست شوهرش راهی دادگاه خانواده شد تا برای همیشه به زندگی مشترکش پایان دهد.  
وقتی قاضی شعبه ٢٦٨ دادگاه خانواده علت جدایی این زن و شوهر را پرسید، مرد جوان گفت: زمانی که با همسرم آشنا شدم، متوجه شدم او چند سال پسری را دوست داشته و قرار بوده با او ازدواج کند، ولی آن پسر بعد از مدتی به دنبال زندگی خودش رفته است.  محبوبه گفت که خیلی وقت است این پسر را فراموش کرده و حتی به او فکر هم نمی‌کند.  من هم از اینکه او تا این حد با من صادق بوده خوشحال شدم. ما سه سال با هم زندگی کردیم و در این مدت هم مشکل خاصی نداشتیم. همه‌چیز از شبی آغاز شد که محبوبه دیر به خانه آمد. هرچه با تلفن همراهش تماس می‌گرفتم جواب نمی‌داد تا اینکه بعد از کلی نگرانی به خانه آمد. محبوبه در جواب سؤالات من، صحبت‌های بی‌ربطی بیان کرد که مشخص بود دروغ می‌گوید. برای همین آن‌قدر پرس‌وجو کردم که درنهایت او حرفی زد که مرا به‌شدت شوکه کرد.  محبوبه بعد از سال‌ها پسری را که در گذشته به او علاقه داشت، دیده و با هم شام خورده بودند. مگر می‌شود همسر آدم با پسر مورد علاقه‌اش در یک رستوران شام بخورند. بعد از اینکه این موضوع را متوجه شدم، تصمیم به جدایی دارم و دیگر نمی‌خواهم محبوبه را ببینم.  
زن جوان نیز دراین‌باره به قاضی گفت: آقای قاضی، من به صورت اتفاقی آن پسر را در خیابان دیدم و به خاطر اصرارهایش با او شام خوردم. این تنها یک شام دوستانه بود و من هم با رضا صادق بودم و همه‌چیز را گفتم. حالا که او به من اعتماد ندارد من هم دیگر نمی‌خواهم در کنارش زندگی کنم.  در پایان وقتی اصرارهای قاضی برای منصرف‌کردن این زوج از جدایی بی‌نتیجه ‌ماند، رسیدگی به این پرونده را به جلسه آینده موکول کرد. 
میزان
کد N1683497

وبگردی