آفتاب

رئیسی: با «دزد، دزد گفتن» مشکلی حل نمی‌شود/همه سلایق سیاسی در ستادم هستند

رئیسی: با «دزد، دزد گفتن» مشکلی حل نمی‌شود/همه سلایق سیاسی در ستادم هستند

ایسنا نوشت: کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: این که دولتی درباره فساد اداری، دولت قبل را متهم کند، برای مردم قابل پذیرش نیست و با «دزد دزد گفتن» مشکلی حل نمی‌شود.

حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی در دیدار با اعضای فراکسیون نمایندگان ولایی اظهار کرد: باید از نگاه حزبی و جناحی بیرون بیاییم و به سرمایه‌های کشور درست نگاه کنیم.

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری ادامه داد: وضعیت اقتصادی کشور به هیچ عنوان خوب نیست و معضلات جدی در نظام پولی و مالی کشور وجود دارد.

رئیسی با بیان اینکه می‌توان با تغییر در مدیریت اجرایی گامی در تحقق قانون به‌نفع مردم برداشت، افزود: اگر دستگاه اجرایی کشور درست عمل کند و بسترهای فساد را از بین ببرد؛ شاهد کاهش واقعی پرونده‌های فساد و کیفری هستیم.

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری تاکید کرد: به عنوان یکی از دلسوزان و دغدغه‌مندان کشور فکر می‌کنم، وضع فعلی نه تنها مطلوب نیست بلکه برای مردم قابل تحمل نیست.

وی با بیان اینکه باید برای یکبار هم که شده کشور، مردم و اقتصاد را خارج از نگاه‌های بسته حزبی و جناحی و گروهی ببینیم چرا که مردم از این وضع خسته هستند، اظهار کرد: در ستاد انتخاباتی ما همه سلیقه‌های سیاسی موجود در ذیل خط امام وجود دارد، درب ستاد بر روی همه علاقمندان و دلسوزان کشور باز است.

27214

کد N1683288

وبگردی