آفتاب

حضور تیم ملی دو و میدانی نابینایان کشور در رقابت های کشورهای اسلامی

حضور تیم ملی دو و میدانی نابینایان کشور در رقابت های کشورهای اسلامی

گناوه-ایرنا- مربی تیم ملی دو و میدانی نابینایان و کم بینایان جمهوری اسلامی ایران گفت: تیم دو و میدانی ایران متشکل از 8 ورزشکار در رقابت های کشورهای اسلامی به میزبانی کشور باکو آذربایجان حضور خواهند یافت.

مهرداد بیابانی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا در بندرگناوه افزود: بمنظور آمادگی هرچه بیشتر و قوی تر تیم ملی ، ورزشکاران تمرینات خوبی را پشت سرگذاشته و یک اردو نیز در تهران در 16 اردیبهشت ماه جاری پیش بینی شده است.
وی یادآورشد: دراین رقابت ها سجادنیک پرست و سیدعرفان حسین لیراوی از شهرستان گناوه در رشته پرتاب نیزه و وزنه، آرش خسروانی ازگناوه به همراهی جواد مرغشی از مشهد در دو 100 و 200 متر و 4 درصد امدادی ، حسین سعیدی از گناوه در دوهای 100، 200 متر و پرش طول، سامان پاک نژاد از کهگیلویه و بویراحمد و مسعود حیدری از لرستان هر دو در پرتاب وزنه و دیسک و امیر خسروانی از فارس در پرش طول و دوی 100 متر حضور می یابند.
مربی تیم ملی دو و میدانی نابینایان و کم بینایان که ساکن گناوه است، گفت: حمید مزارزئی از مشهد نیز به عنوان دیگر مربی ، تیم ملی را همراهی می کند.
وی یادآورشد: ورزشکاران تیم ملی پس از پایان اردوی تیم ملی در تهران، 23 اردیبهشت ماه جاری به رقابت های کشورهای اسلامی که در باکو برگزار خواهد شد، اعزام می شوند.
شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قراردارد.
6045/6164** خبرنگار: نعمت الله بهروزی ** انتشار دهنده:اکبر اقبال مجرد
کد N1682915

وبگردی