آفتاب

جهانگیری رقیب روحانی نخواهد بود

جهانگیری رقیب روحانی نخواهد بود

سخنگوی ستاد انتخابات حزب اتحاد ملت ایران گفت: اگر نتیجه این باشد که حضور جهانگیری به رای روحانی بیفزاید در صحنه خواهد ماند در غیر این صورت انصراف می‌دهد.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، آذر منصوری در  نشست خبری حزب اتحاد ملت ایران اسلامی با بیان اینکه ما از سال ۹۲ حرکتی را آغاز کردیم به امید فردایی روشن که پیشرفت را برای کشور ما به دنبال داشته باشد، گفت: کار را ادامه می‌دهیم تا بتوانیم به یک گفتمان در عرصه سیاسی برسیم که ادامه گفتمان اصلاح‌طلبی در کشور است و امتداد آن را بر همین اساس انتخاب کردیم.

او با بیان اینکه امتداد این حرکت یعنی ادامه مشروطیت‌خواهی، افزود: شعار ما به عقب بازنمی‌گردیم است، نتیجه انتخابات ریاست جمهوری برای ما مهم است لذا هشت سال قبل از دوران ریاست جمهوری روحانی نشان داد که به عقب برگشتن هیچ چیز جز ویرانی ندارد و ما به عقب باز نخواهیم گشت و راهی را که آغاز کرده‌ایم را ادامه خواهیم داد، هدف ما آبادانی برای کشور است.

سخنگوی ستاد انتخاباتی حزب اتحاد ملت گفت: آنچه در تصمیم حضور جهانگیری در کنار روحانی حائز اهمیت است این است که ایشان در کنار روحانی باشد، اگر نتیجه این باشد که حضور جهانگیری به رای روحانی بیفزاید  در صحنه خواهد ماند در غیر این صورت انصراف می‌دهد، اما آن چه از مقطع ثبت نام هم مشهود بود این است که جهانگیری رقیب روحانی نخواهد بود.

او ادامه داد:روحانی و جهانگیری هر دو به مسائل کشور واقف هستند اگر مناظرات به صورت زنده پخش شود و حضور پر تعداد کاندیدای جناح رقیب می تواند حضور معاون اول کمک کننده باشد.

ادامه داد...

کد N1682306

وبگردی