آفتاب

تیم ملی تنیس زنان ایران با دو ورزشکار مسافر مسابقات همبستگی کشورهای اسلامی می شود

تیم ملی تنیس زنان ایران با دو ورزشکار مسافر مسابقات همبستگی کشورهای اسلامی می شود

ساری- ایرنا- نائب رئیس بانوان فدراسیون تنیس گفت که تیم ملی تنیس زنان ایران با 2 ورزشکار در چهارمین دوره بازی های همبستگی اسلامی 2017 شرکت خواهد کرد.

مهرافزا منوچهری جمعه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : صدف صادق وزیری و غزل پاک باطن هر دو از تهران با درخشش در اردوهای تیم ملی انتخاب و به عنوان نماینده تنیس زنان ایران به این مسابقات اعزام می شوند.
وی همچنین گفت که فرناز فصیحی به عنوان سرمربی تیم ملی تنیس زنان در مسابقات کشورهای همبستگی اسلامی انتخاب شده است .
رقابت های تنیس زنان کشورهای مسلمان ٢١ اردیبهشت تا اول خرداد در شهر باکو کشور آذربایجان برگزار می شود.
** رونق اعزام و میزبانی مسابقات تنیس بانوان درسال 96
نائب رئیس بانوان فدراسیون تنیس با اشاره به اینکه جدول تدوین شده امسال برای تنیس زنان ایران پر برنامه است ، گفت که به طور میانگین بیشتر استان های کشور میزبانی مسابقات را بر عهده خواهند داشت و همزمان میزبانی مسابقات بین المللی و اعزام های برون مرزی نیز برای سال جاری پیش بینی شده است.
منوچهری، اعزام تیم ملی تنیس زنان به مسابقات بین المللی فدکاپ تاجیکستان در 26 تیر و حضور تیم ملی تنیس زیر 12 سال دختران ایران در مرحله دوم مسابقات قهرمانی جهان را از مهم ترین اعزام های برون مرزی امسال اعلام کرد.
وی اضافه کرد : دختران زیر 12 سال ایران در مهر ماه پارسال در مرحله مقدماتی این مسابقات توانستند با کسب مقام نایب قهرمانی ، جواز حضور در مرحله دوم این مسابقات را کسب کنند.
نائب رئیس بانوان فدراسیون تنیس همچنین گفت که مسابقات تنیس دختران رده سنی نوجوانان از دوم تا نهم اردیبهشت ماه در اصفهان و کمتر از 14 سال روزهای 11 تا 15 اردیبهشت ماه در تبریز برگزار می شود.
منوچهری با تاکید براینکه برگزاری منظم مسابقات در رده های سنی مختلف و دوره های آموزشی مربیان و داوری در بخش بانوان در سال جاری به طور جدی پیگیری خواهد شد ، یادآور شد : اکنون طرح استعدادیابی از علاقه مندان به این رشته ورزشی که دارای فیزیک بدنی مناسب و استعدادخوبی در تنیس هستند در برخی استان های کشور در حال اجراست.
خبرنگار : مهدی غلامی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
7327/1654
کد N1681943

وبگردی