آفتاب
نایب رئیس هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها:

رسیدگی به شکایت داوطلبان شوراها از سوم اردیبهشت به مدت 4 روز

رسیدگی به شکایت داوطلبان شوراها از سوم اردیبهشت به مدت 4 روز

کرج - ایرنا - نایب رئیس هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها گفت: هیات‌های نظارت نتیجه بررسی صلاحیت داوطلبان شوراها را به فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها منتقل کرده اند و داوطلبان از سوم اردیبهشت به مدت 4 روز فرصت اعتراض دارند.

محمد جواد کولیوند روز جمعه در گفت وگو با ایرنا افزود: از یکم و دوم اردیبهشت، فرصت ابلاغ این نتایج به داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا است. این نتایج توسط بخشداری ها و فرماندری‌ها به داوطلبان ابلاغ می شود.
وی تصریح کرد: سوم تا ششم اردیبهشت، چهار روز فرصت برای شکایت است. در این چهار روز، داوطلبانی که صلاحیت آنها تائید نشده می‌توانند به هیات‌های بالادستی شکایت کنند.
کولیوند افزود: اگر کسی روز یکم اردیبهشت نتیجه احراز صلاحیتش را دریافت کرد، باید منتظر بماند تا در روز سوم برای شکایت اقدام کند.
نایب رئیس هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها همچنین گفت: افراد برای شکایت باید به هیات‌های اجرایی یا نظارت بخش یا شهرستان خود مراجعه کنند. بعد از اعلام اعتراض، هیات‌های بالادستی به این شکایت رسیدگی کرده و نتیجه را به داوطلبان اعلام می کنند.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا به طور همزمان 29 اردیبهشت ماه سال جاری برگزار می شود.
8029/1535خبرنگار:حکیمه کشاورز**انتشاردهنده:داریوش غفاری
کد N1681734

وبگردی