آفتاب

ستاد پیشگیری از جرایم انتخاباتی در استان بوشهر تشکیل شد

ستاد پیشگیری از جرایم انتخاباتی در استان بوشهر تشکیل شد

بوشهر- ایرنا- رئیس کل دادگستری استان بوشهر گفت: ستاد پیشگیری از جرائم انتخاباتی ویژه دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستانهای 10گانه این استان تشکیل و تمام مسائل انتخاباتی رصد می شود.

به گزارش ایرنا، علی جمادی روز چهارشنبه درنشست شورای قضایی استان بوشهر افزود:باتوجه به جایگاه مهم و اساسی انتخابات دستگاه قضایی رسال خود را برای امنیت و سلامت برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور در کنار سایر دستگاه ها انجام می دهد.
وی اظهارداشت: مجموعه قضایی استان بوشهر از همه ابزار های قانونی برای سلامت و پیشگیری از جرائم انتخاباتی استفاده می شود اما اگر جرمی در خصوص انتخابات اتفاق بیفتد در چهارچوب قانون به طور جدی برخورد می شود .
رئیس کل دادگستری استان بوشهر گفت: استفاده از بیت المال و امکانات دولتی به وسیله دستگاهها در روند تبلیغات انتخاباتی جرم است و با متخلفان برخورد قانونی می شود.
جمادی اظهارداشت: دستگاه قضایی استان بوشهر با ایجاد امنیت قضایی در تحقق اقتصاد مقاومتی، تولید، و اشتغال و تامین امنیت اقتصادی و سرمایه گذاری در چارچوب قانون حمایت می کند.
وی گفت:باتوجه به شعار سال در خصوص اجرای منویات رهبر معظم انقلاب مبنی براقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال باید تمام تلاشمان را برای تحقق این شعار به کار گیریم.
این مقام قضایی تصریح کرد: با توجه به وضعیت خاص استان بوشهر و وجود تاسیسات عظیم نفت و گاز که استان را به قطب انرژی کشور تبدیل کرده تولید امر اساسی در این حوزه است و با برقراری امنیت پایدار و رفع موانع و مشکلات در زمینه تحقق هر چه بهتر منویات رهبری معظم انقلاب باید گام برداشت.
جمادی بیان کرد:باتوجه به اینکه کمیته حمایت از سرمایه گذاری در استان بوشهر تشکیل شده، امسال با برنامه ریزی و تلاش بیش از پیش امنیت سرمایه گذاری و تامین امنیت اقتصادی در چهارچوب قانون برقرار می شود.
رئیس شورای قضایی استان بوشهر گفت: عملکرد پارسال دستگاه و اعضای شورای قضایی در این استان قابل قبول است و امنیت پایدار برقرار بوده که این مهم با همدلی و هماهنگی بسیار خوب بین اعضای شورا محقق شده است.
جمادی افزود: با توجه به اینکه توقعات از دستگاه قضایی نسبت به گذشته بیشتر شده نیاز است برای ارتقای بیشتر امور با همدلی و هماهنگی مشکلات استان را برطرف کرد.
6047/ 6045**خبرنگار: موناعیدان*انتشاردهنده: اکبراقبال مجرد
کد N1681031

وبگردی