آفتاب

افتتاح یک هزار و 52 طرح مخابراتی در کرمانشاه با حضور وزیر ارتباطات

افتتاح یک هزار و 52 طرح مخابراتی در کرمانشاه با حضور وزیر ارتباطات

کرمانشاه- ایرنا- یک هزار و 52 طرح مخابراتی با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات عصر چهارشنبه در استان کرمانشاه به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمود واعظی در مراسم افتتاح این طرح ها که در مرکز مخابرات شهید اشرفی کرمانشاه برگزار شد، گفت: دولت یازدهم از ابتدای فعالیت تاکنون هفت هزار و 500 میلیارد ریال در زمینه زیرساخت های ارتباطی در استان کرمانشاه سرمایه گذاری کرده است.
وی اضافه کرد: تا پایان دولت یازدهم یک هزار میلیارد ریال دیگر در زمینه زیرساخت های ارتباطات استان کرمانشاه سرمایه گذاری می شود.
به گفته واعظی، این تعداد طرح که به صورت همزمان امروز افتتاح شد، در یک سال گذشته در استان کرمانشاه به مرحله اجرا در آمده بود.
وی ادامه داد: در اولین جلسه که به کرمانشاه آمدم این استان به عنوان یک استان پرجمعیت و محل عبور زیرساخت های ضعیفی در زمینه ارتباطات داشت اما امروز وضعیت زیرساخت های ارتباطی آن بهبود پیدا کرده است.
وی با اشاره به 11 برابر شدن پهنای باند کرمانشاه گفت: پوشش مخابراتی در روستاهای استان به صد درصد رسیده و صد کیلومتر به فیبر نوری این استان نیز افزوده شده است.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات افزود: امروز 10 شهر در استان کرمانشاه از نسل چهارم اینترنت و مابقی از نسل سوم اینترنت بهره می برند.
به گفته مسیب قبادیان مدیرکل مخابرات استان کرمانشاه، برای طرح های بهره برداری شده امروز 2 هزار و 264 میلیارد ریال سرمایه گذاری شده است.
اسد الله رازانی استاندار کرمانشاه، نمایندگان مردم استان کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی و جمعی دیگر از مسئولان در مراسم افتتاح طرح های امروز حضور داشتند.
7445/8066 خبرنگار:سامان رحمتیان ** انتشار دهنده:علی مولوی
کد N1681028

وبگردی