آفتاب
سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان:

برای حضور در رده چهارم جدول تلاش می کنیم / بازی مشکلی در برابر صبا داریم

برای حضور در رده چهارم جدول تلاش می کنیم / بازی مشکلی در برابر صبا داریم

قم ـ ایرنا ـ سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: برای حضور در رده چهارم جدول تلاش می کنیم تا شاید بتوانیم در سال آینده در جام باشگاههای آسیا حضور داشته باشیم.

به گزارش ایرنا، زلاتکو کرانچار عصر چهارشنبه در نشست خبری پیش از بازی صبای قم و سپاهان اصفهان افزود:‌ هر دو تیم در شرایط خاصی قرار گرفته اند و صبای قم برای بقاء در لیگ برتر به شدت نیازمند پیروزی در میدان است و در این جهت همه تلاش خود را به کار خواهد گرفت.
وی در ادامه افزود: سپاهان تیم باکیفیتی است و در هفته های گذشته از جهت نحوه بازی و نتیجه گرفتن روند صعودی داشته و از بازیکنان خود تشکر می کنم که با انگیزه در تمرینات و بازی ها حضور دارند و امیدواریم در بازی فردا به پیروزی دست پیدا کنیم.
سرمربی سپاهان با بیان اینکه بازی فردا در برابر صبای قم بسیار مشکل خواهد بود و ما با یک حریف قدر مواجه هستیم، اظهار داشت: البته صبا بدون سه بازیکن اصلی خود خواهد بود که از یک سو به نفع سپاهان بوده و از یک سو بازیکنان جانشین برای اثبات خود در تیم بسیار باانگیزه و پرتلاش خواهند بود.
وی با بیان اینکه فردا بسیار خوب و پرقدرتی ارائه می دهیم و به لحاظ تاکتیکی و تکنیکی همچون بازی گذشته خوب خواهیم بود، گفت: من تا آخر فصل با باشگاه سپاهان قرارداد دارم، اما راه برای مذاکره باز است و در حال حاضر به فکر ارائه بهترین بازی های خودمان هستیم.
کرانچار با اشاره به قهرمانی تیم پرسپولیس در لیگ برتر، برانکو را مربی و معلم بسیار خوبی دانست و گفت: به طور قطع باشگاه پرسپولیس نیز از کادر فنی به خوبی حمایت کرده و بازیکنان این تیم نیز بهترین عملکرد خود را ارائه کردند و توانستند قهرمانی زود هنگام به دست بیاورند.
وی در پایان تصریح کرد: در مدت حضور در باشگاه سپاهان موفقیت های بزرگی به دست آورده ام و اکنون که با تصمیم مدیران باشگاه به این تیم بازگشته ام، وظیفه مضاعفی بر عهده من قرار گرفته است تا شاید بتوانیم تیم فوتبال سپاهان را به روزهای اوج خود در سال های گذشته برگردانیم.
تیم های فوتبال صبای قم و سپاهان اصفهان فردا پنجشنبه در هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال باشگاههای کشور از ساعت 17:45 در ورزشگاه یادگار امام(ره) قم به مصاف یکدیگر می روند.
8146 / 6133/ خبرنگار: سید محمدرضا بهشتی پور **انتشار- جعفرمسلمی
کد N1680997

وبگردی