آفتاب

دبیرکل جمعیت هلال احمر: رویکرد این جمعیت ارتقای ناوگان هوایی است

دبیرکل جمعیت هلال احمر: رویکرد این جمعیت ارتقای ناوگان هوایی است

مشهد- ایرنا- دبیرکل جمعیت هلال احمر گفت: رویکرد اصلی این جمعیت در سال جاری ارتقای کمی و کیفی ناوگان هوایی برای خدمت رسانی در شرایط بحرانی است.

به گزارش ایرنا، مصطفی محمدیون روز چهارشنبه در حاشیه برگزاری مراسم قدردانی از امدادگران جمعیت هلال احمر خراسان رضوی در جمع خبرنگاران افزود: هم اکنون 10 هزار نیروی رسمی و 50 هزار داوطلب در کشور در این جمعیت مشغول فعالیت هستند.
وی با بیان اینکه نیروهای داوطلب آماده خدمت رسانی به مردم در مواقع اضطراری هستند، اظهار کرد: این جمعیت همه امکانات خود را برای بازسازی، نوسازی و بهسازی ناوگان عملیاتی در شرایط بحرانی به کار برده است.
وی گفت: در سال 1394 تعداد بالگردهای جمعیت هلال احمر 17 فروند بود که این تعداد در سال گذشته به 24 فروند رسید و طبق برنامه ریزی های انجام شده تعداد بالگردهای فعال این جمعیت در کشور طی سال جاری به 30 فروند خواهد رسید.
محمدیون افزود: امسال حدود 20 هزار میلیارد ریال بودجه از طرف مجلس شورای اسلامی برای جمعیت هلال احمر تصویب شده است.
وی اظهار کرد: در سیل اخیر استان های آذربایجان غربی و شرقی و کردستان نیز نیروهای هلال احمر در کوتاه ترین زمان ممکن به امداد رسانی پرداختند.
وی گفت: فراکسیون عمران مجلس هفته گذشته در تبریز از اقدامات جمعیت هلال احمر در حوادث اخیر کشور به صورت ویژه قدردانی و تشکر کرد.
7498 / 6053 خبرنگار: توحید آرش نیا ** انتشار دهنده: محمد حسین علی مقدم
کد N1680985

وبگردی