آفتاب
علی پروین در گفتگو با مهر:

علی پروین: آمدم در قهرمانی تیمم شریک باشم/ می‌خواهم مشکل دایی و کریمی حل شود

علی پروین: آمدم در قهرمانی تیمم شریک باشم/ می‌خواهم مشکل دایی و کریمی حل شود

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه دوست دارم همیشه به ورزشگاه بیایم اما شرایط مساعد نیست، گفت: آمده‌ام تا در جشن قهرمانی تیمم سهیم باشم.

علی پروین در گفتگو با خبرنگار مهر،  در خصوص حضورش در ورزشگاه آزادی گفت: خوشحالم که به ورزشگاه آمده ام و این شور و هیجان هواداران پرسپولیس را از نزدیک می بینم.

وی افزود: پرسپولیس خانه همیشگی من است و من سالها در این تیم هم بازی کرده ام و هم مربیگری انجام داده ام بنابراین امروز تصمیم گرفتم که به ورزشگاه بیایم و در جشن قهرمانی شریک باشم.

پروین در پاسخ به این پرسش که چرا شما به ندرت به تماشای بازیهای پرسپولیس می آیید گفت: زمستانها به ورزشگاه نمی آیم چون از سرما عاجزم و طاقت سرما را ندارم و دیگر مواقعی که هوا خوب باشد خود را به ورزشگاه رسانده و بازی پرسپولیس را از نزدیک تماشا می کنم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا شما به عنوان یکی از بزرگان باشگاه پرسپولیس نمی خواهید اختلاف کهنه دایی و کریمی را به پایان برسانید افزود: هرگز دوست ندارم که بشنوم که بین پیشکسوتان پرسپولیس اختلافی افتاده است. دایی و کریمی از بزرگان پرسپولیس هستند و باید کمی در گفتارشان تجدیدنظر کنند البته تلاش می کنم تا با دیگر پیشکسوتان اختلاف این دو را هر چه زودتر حل کنیم.

کد N1680940

وبگردی