آفتاب

اختلاس در شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خراسان شمالی

اختلاس در شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خراسان شمالی

بجنورد- ایرنا- با کشف اختلاس در شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان خراسان شمالی چهار میلیارد و 800 میلیون ریال به بیت المال بازگردانده شد .

به گزارش ایرنا، روز چهارشنبه برخی از رسانه ها به نقل از حجت الاسلام قدرتی رئیس کل دادگستری استان خراسان شمالی اعلام کرده اند که در پی اعلام گزارش اختلاس، تحصیل مال نا مشروع و تضییع حقوق دولتی درشورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان این موضوع در دستور کار قرار گرفت و رسیدگی به آن به صورت ویژه و با قید فوریت آغاز شد.
به گفته وی ، در بررسی‌های اولیه و تحقیقات مقدماتی 4 متهم تحت تعقیب قرار گرفتند و مبالغ اتهامی به این افراد 480 میلیون تومان بود که وجوه اختلاسی به بیت المال بازگردانده شد .
رئیس شورای حفظ حقوق بیت المال خراسان شمالی با اشاره به اینکه این پرونده در شعبه بازپرسی در حال رسیدگی است تصریح کرد : هرگونه برداشت، استفاده و تصرف غیرمجاز از مال یا وجوه دولتی یا شخصی توسط مقام دولتی جهت منافع خود یا هر نهاد دیگر چنانچه با عمد صورت گرفته باشد اختلاس است و دستگاه قضایی استان با هر گونه سوء استفاده از اموال دولتی بدون کسب مجوزهای لازم به شدت برخورد خواهد کرد .
7184/1744
**دریافت:علی اصغر افتاده* انتشار: عباسعلی نقی یان
کد N1680905

وبگردی