آفتاب

گفت‌وگو با یک جادوگر فوتبال: نمی‌توانند مرا پیدا کنند!/ چندی قبل با یک باشگاه پرطرفدار همکاری می‌کردم

گفت‌وگو با یک جادوگر فوتبال: نمی‌توانند مرا پیدا کنند!/ چندی قبل با یک باشگاه پرطرفدار همکاری می‌کردم

"من جادوگر نیستم.کار من ذهنی است و از طریق انرژی می‌توانم نتایج را تغییر دهم و روی افراد اثر بگذارم. من حتی می‌توانم روند یک بازی را کنترل کنم و آن را به سمتی ببرم که دلم می‌خواهد! می‌توانم کاری کنم که یک توپ گل شود یا گل نشود اما همه این کارها را با ذهنم انجام می‌دهم..!"

اکثر جادوگران قدیمی که اول از همه وارد فوتبال شدند دیگر مستقیما با تیم‌ها همکاری نمی‌کنند بلکه حلقه‌هایی را تشکیل داده‌اند و جادوگران جدید که هنوز نامشان لو نرفته را به تیم‌ها معرفی می‌کنند. یکی از همین جادوگران جدید فردی با نام اختصاری «ن» است. وقتی با او تماس گرفتیم در ابتدا منکر هرگونه ارتباط با اهالی فوتبال شد اما بالاخره راضی شد که اطلاعاتی را در اختیار ما قرار دهد. البته این فرد علاقه‌ای ندارد که او را جادوگر خطاب کنیم. او می‌گوید روی روح و روان مربیان و بازیکنان کار می‌کند و کاری با جادو و جمبل ندارد.

می‌توانم کاری کنم که توپ گل شود یا نشود!
وقتی از او می‌پرسیم درحال حاضر با تیم یا فردی کار می‌کند یا نه، می‌گوید: «فعلا مدتی است که کار نمی‌کنم. قبلا سرم خیلی شلوغ بود و گاهی مجبور بودم با چند تیم همکاری کنم؛ به همین دلیل احساس خستگی کردم و ترجیح دادم مدتی استراحت کنم. از آنجایی که کار من ذهنی است، باید همیشه آرام باشم وگرنه نمی‌توانم با ذهن خسته و شلوغ به خوبی کارم را انجام دهم.» از آقای «ن» می‌پرسیم که دقیقا چه کاری انجام می‌دهد که تیم‌ها و افراد را جادو می‌کند؟ او پاسخ می‌دهد: «من جادوگر نیستم.کار من ذهنی است و از طریق انرژی که در خودم وجود دارد می‌توانم نتایج را تغییر دهم و روی افراد اثر بگذارم. من حتی می‌توانم روند یک بازی را کنترل کنم و آن را به سمتی ببرم که دلم می‌خواهد! می‌توانم کاری کنم که یک توپ گل شود یا گل نشود اما همه این کارها را با ذهنم انجام می‌دهم.»

از مایعات خاصی استفاده نمی‌کنم
این جادوگر جوان مثل بقیه همکارهای خود از وسیله یا مایعات خاصی استفاده نمی‌کند: «من از این اعتقادات ندارم که مثلا بطری ادرار بازیکنان را درون دروازه یک تیم خالی کنم یا برای آنها اسپند دود کنم و درون آن چیزهای عجیب و غریب بیندازم. باز هم تأکید می‌کنم کار من روحی و روانی است و از طریق ذهنم به هر کسی بخواهم انرژی مثبت یا منفی می‌دهم.»

همکاری با باشگاه پرطرفدار
شاید قابل باور نباشد اما این جادوگر ادعا می‌کند چندی قبل با یکی از تیم‌های پرطرفدار و به درخواست سرمربی وقت این تیم همکاری کرده است. «ن» دراین‌باره توضیح می‌دهد: «حدود ٢‌سال پیش بود که به دفتر باشگاه؟؟ ؟ (نام این باشگاه نزد ما به امانت می‌ماند) رفتم و به آنها گفتم شما طلسم شده‌اید و من این طلسم را باطل می‌کنم. با سرمربی تیم به توافق رسیدم و چند بازی با باشگاه همکاری کردم. در آن چند بازی آن تیم پیروز شد اما بعد از مدتی سرمربی این تیم ارتباطش را با من قطع کرد. من هم برای این‌که به آنها درس عبرت بدهم، ٢ بازی پشت‌سر هم کاری کردم که بازنده شوند اما دیگر نخواستم ادامه دهم.»

فدراسیون نمی‌تواند مرا پیدا کند!
وقتی به او می‌گوییم که فدراسیون به کمک مراجع قضائی می‌خواهد به دنبال دستگیری جادوگران باشد، ترجیح می‌دهد مکالمه را قطع کند: «اصلا من اطلاعاتی ندارم که بخواهم در اختیار شما قرار دهم. فدراسیون هم نمی‌تواند من را پیدا کند.» بعد از این جمله آقای جادوگر تلفن را قطع کرد!

شهروند
کد N1680470

وبگردی