آفتاب

«بزرگراه» در «روایت صحنه» نقد می‌شود

«بزرگراه» در «روایت صحنه» نقد می‌شود

نمایش "بزرگراه" به کارگردانی "ابوالفضل حاجی علیخانی" در پانزدهمین نشست تخصصی روایت صحنه روز چهارشنبه سی‌ام فروردین ماه جاری باحضور منتقدین،خبرنگاران، عکاسان و اصحاب رسانه نقد و بررسی خواهد شد.

به گزارش ایلنا، پانزدهمین برنامه از سلسله نشست‌های نقد و بررسی آثار تئاتر مقاومت که با عنوان "روایت صحنه" توسط انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس از نیمه دوم سال گذشته راه‌اندازی شده، ویژه نمایش بزرگراه در تماشاخانه سرو این انجمن برگزار خواهد شد.

در این برنامه ابوالفضل حاجی‌علیخانی (نویسنده و کارگردان) و صمد چینی‌فروشان (منتقد) حضور خواهند داشت.

این برنامه، شامل اجرای نمایش بزرگراه (ساعت 19)  خواهد بود و ساعت 20:30 پس از اجرای نمایش نشست نقد و بررسی اثر آغاز خواهد شد. ورود برای عموم جهت حضور در این برنامه آزاد است.

در این نمایش که توسط انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس تولید شده ابوالفضل حاجی‌علیخانی (نویسنده و کارگردان و بازیگر) صادق توکلی، علی گل زاده، بهمن روز بهانی، حسین پرستار، ناصرپژنگ، محمد رضا چاپاریان، خسرو امیری، جمال فوادیان، مجید علم بیگی، مریم عسگری، شقایق فتحی، کتایون سبحانی، میلاد صیادی، زهرا احمدی (بازیگران) و حامد ناوشکی(نریتور) همکاری می‌کنند.

تماشاخانه سرو بالاتر از میدان فردوسی خیابان سپهبد قرنی روبروی پمپ بنزین واقع شده و تا 20اردیبهشت ماه سال جاری پذیرای علاقمندان برای دیدن این نمایش است.

کد N1680114

وبگردی