آفتاب

فیلم مستند/ ماجرای تجاوز یک داعشی به ۳ دختر سوری از سیما پخش می شود

فیلم مستند/ ماجرای تجاوز یک داعشی به ۳ دختر سوری از سیما پخش می شود

این مستند روایتگر زندگی سه دختر سوری است که اکنون و پس از دست دادن پدر و مادر خود در جنگ با تروریست‌های داعشی، مجبور به زندگی در اردوگاهی در نزدیکی مرز ترکیه شده‌اند. خط اصلی داستان همین سه دختر جوان و نوجوان هستند.

مستند قصه دختران سوری در اردوگاه‌های نزدیک ترکیه را روایت می‌کند که با تجاوز داعشی‌ها باردار شده‌اند.
مستند «A157» امروز سه‌شنبه ساعت 20:30 از شبکه مستند سیما پخش می‌شود. این مستند موفق به دریافت سیمرغ بلورین بهترین فیلم مستند از سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر شده بود.
این مستند روایتگر زندگی سه دختر سوری است که اکنون و پس از دست دادن پدر و مادر خود در جنگ با تروریست‌های داعشی، مجبور به زندگی در اردوگاهی در نزدیکی مرز ترکیه شده‌اند. خط اصلی داستان همین سه دختر جوان و نوجوان هستند. «روکن»، «هیلین» و «سولاف» همان دختران جوانی هستند که روایت اصلی داستان از جمله حمله تروریست‌ها به محل زندگی‌شان، کشته شدن پدر و اسیر شدن مادر خود، تمام اتفاقات تلخی که بر آنها در زندان گذشته است و حال و هوای امروز خود را به‌عهده دارند.
این دختران اهل شهر«دیرک» هستند و پدر آنها 20 روز قبل از سقوط شهر کشته شده است. آنها به‌همراه مادر و برادر خود در خانه‌شان زندگی می‌کنند...، زندگی‌ای که همراه ترس است و هر لحظه ممکن است مورد حمله تروریست‌ها قرار بگیرند. البته آنها برادرشان را نیز از دست داده‌اند و او نیز که در جستجوی پدر می‌رود ناپدید می‌شود. بالاخره آن اتفاق تلخ رخ  می‌دهد و تروریست‌ها به خانه‌شان حمله کرده و مادر و سه دختر را به اسارت می‌برند.
کد N1680079

وبگردی