آفتاب

وجود دکل‌های برق فشار قوی در منطقه ١٦ /خانه‌های ٣٠متری درحال تخریب هستند

وجود دکل‌های برق فشار قوی در منطقه ١٦ /خانه‌های ٣٠متری درحال تخریب هستند

٦٠ هکتار از منطقه ١٦، دارای برق فشار قوی هستند که قابلیت استفاده از فضای سبز پیرامونی آنها برای شهروندان وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، آزادی (دبیر دبیران شورایاری منطقه ١٦ تهران) صبح امروز در ‌جلسه شورای شهر تهران با اشاره به مشکلات این منطقه اظهار داشت: در منطقه ١٦ علاوه بر بافت فرسوده بافت ریزدانه داریم به گونه‌ای که با خانه ٢٨ و ٣٠ متری مواجه هستیم که درحال تخریب هستند و امکان مقاوم‌سازی آنها وجود ندارد.

دبیر دبیران شورایاری منطقه ١٦ به وجود دکل‌های برق فشار قوی در ٤ منطقه این محله اشاره کرد و گفت: ٦٠ هکتار از منطقه ١٦، دارای برق فشار قوی هستند که قابلیت استفاده از فضای سبز پیرامونی آنها برای شهروندان وجود ندارد.

وی همچنین در ادامه به مشکلاتی که ترمینال جنوب برای اهالی منطقه ١٦ ایجاد کرده است؛ اشاره کرد و افزود: به‌طور قطع با جابجایی این ترمینال بخشی از مشکلات منطقه رفع می‌شود و از سویی اگر ساختمان چیت‌سازی مشکلاتش مرتفع شود می‌تواند به فضای سبز تبدیل شود.

آزادی اضافه کرد: ما در این منطقه با کمبود فضای سبز و ورزشی مواجه هستیم و حتی سوله مدیریت بحران در برخی از مناطقمان نداریم به طوری که به دلیل کمبود نقدینگی نتوانستیم برای ایجاد سوله مدیریت بحران قرارداد منعقد کنیم این در حالی است که در این منطقه سینما و املاک بزرگ و متروکه‌ای وجود ودارد که از ظرفیت آنها برای ایجاد سوله مدیریت بحران بهره برد.

کد N1679895

وبگردی