آفتاب

اعتراض رانندگان اتوبوس‌های شهری کرمانشاه/ بدحسابی شهرداری، مردم را سرگردان کرد

اعتراض رانندگان اتوبوس‌های شهری کرمانشاه/ بدحسابی شهرداری، مردم را سرگردان کرد

روز گذشته به دلیل اعتراض رانندگان اتوبوس‌های درون شهری، حمل و نقل عمومی در این شهر دچار اخلال شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، صبح روز گذشته (27فروردین)، تعدادی از رانندگان اتوبوس‌های درون شهری کرمانشاه دست از کار کشیدند. این اعتراض، رفت و آمد مردم را با اختلال مواجه کرد.

درهمین رابطه، روز گذشته مسئول روابط عمومی اتوبوسرانی استان کرمانشاه به خبرنگاران گفت: از صبح امروز تاکنون به دلیل اعتراض جمعی از رانندگان واحد اتوبوسهای درون شهری وضعیت حمل و نقل عمومی کرمانشاه دچار بی‌نظمی و اختلال شد.

فرهاد رشیدی با اشاره به اینکه رانندگان30 تا 40 دستگاه اتوبوس درون شهری به دلیل اعتراض به برخی از مشکلات خود اعتصاب کردند، گفت: این رانندگان دلیل اعتراض خود را وضعیت نابسامان یارانه، مسافتهای طولانی و پرهزینه بودن  بودن تعمیرات اتوبوسها اعلام کردند.

فضل الله رنجبر فرماندار کرمانشاه در خصوص این موضوع نیزگفت: این رانندگان در رابطه با حق شارژهایی که شرکت های تابعه از آنها دریافت می کنند معترض بوده و خواهان اصلاح این وضعیت هستند. همچنین این رانندگان درخواست دریافت یارانه نیز داشته‌اند.

 فرماندار کرمانشاه افزود: جلساتی از طریق شهرداری و مجموعه اتوبوسرانی کرمانشاه برای رفع مشکلات این رانندگان تشکیل شده، اما با توجه به انعقاد قرارداد این رانندگان با شرکتهای تابعه از گذشته، باید بررسی‌های بیشتری برای حل مشکل این رانندگان انجام شود که نیاز به زمان دارد.

 

کد N1679399

وبگردی