آفتاب
خبر

افزایش ۳ برابری ظرفیت موبایل در مناطق سیل‌زده

افزایش ۳ برابری ظرفیت موبایل در مناطق سیل‌زده

به دنبال وقوع سیل در استان‌های آذربایجان شرقی و غربی، وزارت ارتباطات از برقراری خطوط ارتباطی بدون قطعی و اختلال در این استان‌ها خبر داد. به ...

به دنبال وقوع سیل در استان‌های آذربایجان شرقی و غربی، وزارت ارتباطات از برقراری خطوط ارتباطی بدون قطعی و اختلال در این استان‌ها خبر داد. به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، در پی بارش باران و سیل در استان آذربایجان‌شرقی و غربی به‌بار آمدن خسارات جانی و مالی در شهرهای مختلف، بهمن حسین‌زاده مدیرکل ICT استان آذربایجان شرقی گفت: به‌رغم ایجاد خسارت در شهرهای مراغه، عجب‌شیر و آذرشهر، خوشبختانه خطوط ارتباطات مخابراتی برقرار و هیچ‌گونه قطعی وجود ندارد.

 

وی اظهارکرد: با تلاش صورت گرفته با وجود خسارات وارده به کافوها و تیرهای حامل برق، هیچ‌گونه قطعی ارتباط وجود ندارد و با تمهیدات انجام شده ظرفیت BTSها در مناطق سیل‌زده، سه‌برابر افزایش یافته تا مردم و مسوولان با آرامش و سهولت از خطوط ارتباطی و مخابراتی بهره‌مند شوند. رئیس کارگروه ارتباطات و مخابرات مدیریت بحران استان آذربایجان‌شرقی، درباره آب‌گرفتگی تعدادی از کافوهای مخابراتی در شهرستان تبریز گفت: با تلاش مستمر همکاران و پیمانکاران ذی‌ربط، مشکلات در تبریز نیز در همان ساعات اولیه وقوع سیل برطرف شده و خطوط ارتباطی و مخابراتی به‌طور کامل دایر است. دراین رابطه همچنین مظفر یوسفی‌زاده مدیرکل ICT استان آذربایجان‌غربی نیز از نبود اختلال ارتباطی در این استان خبر داد و گفت: ‌به دنبال سیل به‌وجود آمده،‌ هیچ اختلال ارتباطی و مخابراتی دراین استان وجود ندارد.

کد N1678929

وبگردی