آفتاب

نماینده ویژه رهبری: سرعت بخشیدن به امور سیل زدگان خواسته اصلی رهبری است

نماینده ویژه رهبری: سرعت بخشیدن به امور سیل زدگان خواسته اصلی رهبری است

مراغه - ایرنا - نماینده ویژه رهبر معظم انقلاب با بیان اینکه رسیدگی و سرعت بخشیدن به امور سیل زدگان خواسته اصلی رهبری است گفت: جبران خسارات و تامین نیازهای سیل زدگان باید در اولویت اقدامات مسئولان قرار گیرد.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام عبدالحسین معزی روز یکشنبه در بازدید از مناطق سیل زده جنوب آذربایجان شرقی گفت: حامل پیام تسلیت رهبر معظم انقلاب به مردم مصیب دیده و اینجا هستم تا اعلام کنم که رهبر انقلاب از عمق وجودشان از این حادثه نارحت شده اند.
وی افزود: در دیدار با مسئولان استان از جمله استاندار نیز تاکیدات رهبر معظم انقلاب را ابلاغ کردم و در دیدارم با نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز نیز این تاکیدات را مجددا اعلام خواهم کرد.
حجت الاسلام معزی گفت: رهبر معظم انقلاب بر جبران خسارت مالی آسیب دیدگان تاکید داشتند و دستور دادند که با برنامه ریزی دقیق، سریع و فوری به امور سیل زدگان منطقه رسیدگی شود.
در جریان سیل اخیر در جنور آذربایجان شرقی و شهرستان های عجب شیر و آذرشهر 42 تن از اهالی این منطقه جان خود ر از دست دادند که تاکنون جسد 36 تن (18 نفر در عجب شیر و 18 نفر در آذرشهر) پیدا شده است.
نماز میت 18 تن از جانباختگان روستای چنار عجب شیر ظهر امروز از سوی امام جمعه شهرستان اقامه و برای خاکسپاری به این روستا منتقل شدند.
خبرنگار:شهرام ناعم وند**انتشاردهنده: محمد عزیزی راد
3077/7485/518
کد N1678805

وبگردی