آفتاب

شرکت وزرای خارجه، کشور و معاون نخست‌وزیر ترکیه در همه‌پرسی + تصاویر

شرکت وزرای خارجه، کشور و معاون نخست‌وزیر ترکیه در همه‌پرسی + تصاویر

وزرای خارجه، کشور و معاون نخست‌وزیر ترکیه با حضور پای صندوق‌های رأی، در همه‌پرسی اصلاح قانون اساسی ترکیه شرکت کردند.

به گزارش ایلنا به نقل از آناتولی، «مولود چاووش اوغلو» وزیر خارجه ترکیه با حضور در یک مرکز اخذ رأی در شهر «آلانیا» واقع در استان آنتالیا رأی خود را به صندوق انداخت.

وی پس از انداختن رأی خود به صندوق، اعلام کرد همه مردم ترکیه اعم از مخالفان و موافقان توانسته‌اند نظرات خود را بیان کنند و امروز روز تصمیم‌گیری مردم ترکیه درباره آینده کشور است.

«سلیمان سویلو» وزیر کشور ترکیه نیز با حضور در یکی از مراکز اخذ رأی در «ترابزون» ضمن شرکت در همه پرسی اعلام کرد رأی‌گیری در تمامی کشور از ساعت هفت صبح آغاز شده است.

وی همچنین از آرامش و امنیت کامل در تمامی ترکیه در طول رأی‌گیری خبر داد و افزود از تمام امکانات خود برای ایجاد یک فضای امن و پر از آرامش برای این همه‌پرسی استفاده می‌کنیم.

وزیرکشور ترکیه در پایان از مردم کشورش برای حضور در همه‌پرسی تشکر کرد و افزود این همه‌پرسی یکی از صلح‌آمیزترین رأی‌گیری‌ها در سال‌های اخیر است که به امید خدا نتایج خوبی نیز برای کشور خواهد داشت.

«نعمان کورتولموش»، معاون نخست‌وزیر ترکیه نیز پس از انداختن رأی خود به صندوق در شهر استانبول اعلام کرد که امروز حق سخن گفتن و تصمیم گرفتن بر عهده ملت است.

 

کد N1678670

وبگردی