آفتاب

درباره برنامه‌های فرهنگی رئیس جمهور صحبت می‌کنم

درباره برنامه‌های فرهنگی رئیس جمهور صحبت می‌کنم

سیدرضا صالحی امیری در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران درباره استفاده رسانه‌ها از تصویر سیدمحمد خاتمی برای دعوت مردم به انتخابات گفت: من وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی هستم و انتظار می‌رود سوال‌های این حوزه از من پرسیده شود.

سیدرضا صالحی امیری، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مراسم تودیع و معارفه رئیس انجمن آثار و مفاخر فرهنگی و در جمع خبرنگاران در رابطه با این انجمن گفت: این انجمن یکی از پرسابقه‌ترین نهادها در کشور است که قریب به یک قرن سابقه دارد. هدف اصلی انجمن تجلیل از مفاخر و بزرگان حوزه فرهنگ و ادب و شعر و عرفان است که در سراسر کشور حضور دارند و دکتر حسن بلخاری با تایید ریاست جمهوری به عنوان مدیر عامل این انجمن انتخاب شده است.

وی افزود: من برنامه‌هایی را به عنوان وزیر فرهنگ و ارشاد به آنها اعلام کردم.

او در پاسخ به این پرسش که آیا نشستی با خبرنگاران برگزار نخواهد کرد؛ گفت: انشاالله سعی می‌کنم نشست رسانه‌ای دوم خودم را با اصحاب رسانه داشته باشم و در آن همه نقد و نظرات و مواضع و عملکرد ارشاد را به اطلاع همگان خواهیم رساند. ما دولت پاسخگو هستیم و من هم وظیفه خودم می‌دانم که به صورت دائم به اصحاب رسانه پاسخگو باشم.

وی درباره برنامه این وزارتخانه در دولت بعد اعلام کرد: درخصوص برنامه‌های فرهنگی رئیس جمهور صحبت خواهیم کرد اما درخصوص سایر حوزه‌ها نظری ندارم.

وی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران درباره استفاده رسانه‌ها از تصویر سیدمحمد خاتمی برای دعوت مردم به انتخابات گفت: من وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی هستم و انتظار می‌رود سوال‌های این حوزه از من پرسیده شود.

کد N1678604

وبگردی