آفتاب

انجام ٨٢٢ بازدید دانش آموزی از مراکز تامین اجتماعی

انجام ٨٢٢ بازدید دانش آموزی از مراکز تامین اجتماعی

بنابر اعلام سازمان تامین اجتماعی در سال گذشته ٨٢٢ بازدید دانش آموزی از مراکز بیمه ای و درمانی این سازمان انجام شده است.

به گزارش ایلنا، بنابر اعلام سازمان تامین اجتماعی در سال گذشته ٨٢٢ بازدید دانش آموزی از مراکز بیمه ای و درمانی این سازمان انجام شده است.

در جریان این بازدیدها ٣٢ هزار و٥٠٠ دانش آموز با مفاهیم بیمه و تامین اجتماعی و خدمات مراکز این سازمان آشنا شدند.

بازدید دانش آموزان از مراکز سازمان تامین اجتماعی با همکاری معاونت فرهنگی و اجتماعی این سازمان و سازمان دانش آموزی کشور انجام گرفت.

اجرای طرح های کرامت رضوی و اعزام ٢٥ هزار نفر در سال ٩٥(سفر زیارتی فرهنگی به مشهد) ، بصیرت علوی(سفر زیارتی به عتبات عالیات) و نسیم سلامت (فعالیت با نشاط ورزشی و اجرای المپیاد ورزشی ) جهت بازنشستگان و مستمری بگیران از دیگر برنامه های حوزه فرهنگی سازمان تامین اجتماعی در سال ٩٥ بوده است.

تهیه و تصویب سر فصل محتوای سه درس با عناوین اصول و مبانی بیمه و تأمین اجتماعی، اقتصاد اجتماعی و اقتصاد و سرمایه اجتماعی در مجموعه دروس تمامی رشته های دوره کارشناسی اقتصاد سطح کشور در شورای تحول علوم انسانی (شورای عالی انقلاب فرهنگی) برای ارائه به وزارت علوم، تحقیقات و فن آوری از اقدامات سازمان تامین اجتماعی در حوزه فرهنگی و اجتماعی بوده است.

همچنین ٤٠ کارگاه آموزشی "اقتصاد مقاومتی با تأکید بر بیمه و تأمین اجتماعی" در تمامی دانشگاههای دولتی و دانشگاه پیام نور استانی و دانشگاههای علوم پزشکی در سطح کشور در سال ٩٥ برگزار و تولید محتوی در قالب کتاب" اقتصاد مقاومتی" انجام شد.

استخراج و ارائه الگوی جانمایی مباحث تأمین اجتماعی کتابهای درسی اول تا نهم (دروس فارسی، ریاضی، تعلیمات اجتماعی و دروس دوره کار و دانش ) از دیگر برنامه های تامین اجتماعی در حوزه معاونت فرهنگی و اجتماعی بوده است.

از دیگر اقدامات سازمان تامین اجتماعی در حوزه فرهنگی و اجتماعی می توان به ارتباط مؤثر و گسترده با شرکاء اجتماعی بویژه کارفرمایان جهت انسجام بیشتر در انجام فعالیت های فرهنگی اجتماعی اشاره کرد.

کد N1678544

وبگردی