آفتاب
وزارت ارتباطات اعلام کرد؛

برقراری ارتباطات مناطق سیل زده کشور/ افزایش ۳ برابری ظرفیت موبایل

برقراری ارتباطات مناطق سیل زده کشور/ افزایش ۳ برابری ظرفیت موبایل

به دنبال وقوع سیل در استان های آذربایجان شرقی و غربی، وزارت ارتباطات از برقراری خطوط ارتباطی بدون قطعی و اختلال در این استان ها خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، در پی بارش باران و سیل در استان آذربایجان شرقی و غربی به بار آمدن خسارات جانی و مالی در شهرهای مختلف، بهمن حسین زاده مدیرکل ICT استان آذزبایجان شرقی گفت: به رغم ایجاد خسارت در شهرهای مراغه، عجب شیر و آذرشهر، خوشبختانه خطوط ارتباطات مخابراتی برقرار و هیچ گونه قطعی وجود ندارد.

 وی اظهارکرد: با تلاش صورت گرفته با وجود خسارات وارده به کافوها و تیرهای حامل برق، هیچ گونه قطعی ارتباط وجود ندارد و با تمهیدات انجام شده ظرفیت BTS ها در مناطق سیل زده، سه برابر افزایش یافته تا مردم و مسئولین با آرامش و سهولت از خطوط ارتباطی و مخابراتی بهره مند شوند.

رئیس کارگروه ارتباطات و مخابرات مدیریت بحران استان آذربایجان شرقی، در خصوص آب گرفتگی تعدادی از کافوهای مخابراتی در شهرستان تبریز گفت: با تلاش مستمر همکاران و پیمانکاران ذیربط، مشکلات در تبریز نیز در همان ساعات اولیه وقوع سیل برطرف شده و خطوط ارتباطی و مخابراتی بطور کامل دایر است.

دراین رابطه همچنین مظفر یوسفی زاده مدیرکل  ICT استان آذزبایجان غربی نیز از نبود اختلال ارتباطی در این استان خبر داد و گفت: ‌به دنبال سیل به وجود آمده،‌ هیچ اختلال ارتباطی و مخابراتی دراین استان وجود ندارد.

کد N1678516

وبگردی