آفتاب

عارف جان‌ باختن‌ جمعی از هم‌وطنان در سیل‌ اخیر شمال غرب کشور را تسلیت گفت

عارف جان‌ باختن‌ جمعی از هم‌وطنان در سیل‌ اخیر شمال غرب کشور را تسلیت گفت

رئیس فراکسیون امید در پیامی با ابراز تأثر ‌ از جان‌ باختن‌ جمعی از هم‌وطنانمان‌ در سیل‌ اخیر در استانهای شمال غرب کشور تاکید کرد: مردم خوب و نوع دوست ایران بویژه مسئولان همچون گذشته نهایت مساعی خود را در کمک به هموطنان آسیب‌دیده مبذول داشته و یار و مددرسان آنها خواهند بود.

به گزارش ایلنا، متن پیام محمدرضا عارف به شرح زیر است:

جاری‌ شدن‌ سیل‌ در استانهای شمال غرب کشور بویژه در شهرستانهای آذرشهر و عجب شیر  و برخی‌ مناطق‌ دیگر که‌ سبب‌ جان‌ باختن‌ جمعی از هم‌ میهنان‌ عزیز و وارد آمدن‌ خسارات‌ به‌ اموال‌ آنان‌ شد موجب‌ تأثر و تالم شد.

اینجانب ضمن اظهار همدردی با مردم شریف  این مناطق ، برای مصدومان و مجروحان آرزوی بهبودی و شفای عاجل و برای جانباختگان رحمت و مغفرت و برای بازماندگان صبر و اجر از درگاه خداوند متعال مسألت می‌کنم.

مطمئنا مردم خوب و نوع دوست ایران بویژه مسئولان همچون گذشته نهایت مساعی خود را در کمک به هموطنان آسیب‌دیده مبذول داشته و یار و مددرسان آنها خواهند بود.

امیدوارم با توجه به احتمال وقوع بلایای طبیعی در آینده، با تجهیز امکانات، توسعه زیرساخت‌ها، مقاوم‌سازی ساختمان‌ها  و توجه به هشدارهای سازمان‌های مسئول شاهد کاهش خسارات و تلفات جانی باشیم.

محمدرضا عارف

کد N1677827

وبگردی