آفتاب

امیدوارم هیچ دخالتی از سوی‌ نهادها در انتخابات ریاست جمهوری نداشته باشیم

امیدوارم هیچ دخالتی از سوی‌ نهادها در انتخابات ریاست جمهوری نداشته باشیم

نامزد انتخابات ریاست جمهوری ابراز امیدواری کرد که در انتخابات پیش‌رو هیچ دخالتی از سوی هیچ گروه و نهادی در انتخابات نداشتیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، عوض حیدرپور پس از ثبت‌نام در انتخابات ریاست جمهوری در نشست خبری در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی براینکه در مجلس نهم شما نطق معروف داشتید که در آن از دخالت نهاد‌های نظامی در انتخابات دهمین دوره مجلس در حوزه خودتان انتقاد کردید. آیا از این لحاظ در انتخابات ریاست جمهوری نگرانی ندارید، گفت: من نگرانی ندارم چون هم دستور امام و هم رهبری بود که مقام‌های نظامی خود را بر حذر بدانند.

نماینده مردم شهرضا در مجلس نهم ادامه داد:‌ فکر می‌کنم و امیدوارم هیچ دخالتی از سوی هیچ گروه و نهادی در انتخابات نداشتیم. الان هم مواظبت می‌کنند که این اتفاق نیافتد. شورای نگهبان در این انتخابات ها فصل‌الخطاب است و هرگونه که تصمیم بگیرند باید تمکین کنیم. یادمان باشد حضرت امام شورای نگهبان را در بالاترین مقام قرار داده است. من هم به طور طبیعی شرکت کردم و امیدوارم اعضای شورای نگهبان تایید کنند اگر نه هم همان طور که تعهد کردم از تصمیم شورای نگهبان تمکین می‌کنم  

او در پاسخ به این سوال که آیا آن انتقاد خود را پیگیری کردید؟، اظهار کرد: جای بحث آن این جا نیست. من پیگیری کردم و نتایجی هم گرفتم.

 

کد N1677594

وبگردی