آفتاب

پردیس سینمایی «چهارباغ» اصفهان به صورت رسمی افتتاح می‌شود

پردیس سینمایی «چهارباغ» اصفهان به صورت رسمی افتتاح می‌شود

پردیس سینمایی چهارباغ با حضور جمعی از مدیران سینمایی کشور، و ۴۰ هنرمند سینمایی به صورت رسمی شنبه ۲۶ فروردین افتتاح می‌شود.

به گزارش ایلنا، این سینما به شکل پردیس سینمایی با مدرن‌ترین امکانات سینمایی باز سازی شده و در نمای خارجی و داخلی آن معماری ایرانی مدنظر بوده است.

پردیس سینمائی چهارباغ مجهز به سیستم اطفای حریق خودکار، نمازخانه، کتابخانه و کتابفروشی و دیگر امکانات سینماهای مدرن است. این سینما پیش از این تک سالنه و در کل دارای ظرفیت ۴۶۰ نفر بوده است که دربازسازی به شکل پردیس سینمایی چهار سالنه درآمده و تعداد صندلی‌های این سینما به ۷۸۰ مورد افزایش یافته است.

 سالن اصلی سینما ۴۳۰ نفر ظرفیت دارد  و این پردیس سینمایی دارای دو سالن ۱۳۰ و ۱۴۰ نفره و یک سالن ۸۰ نفره نیز هست که هرکدام از این سالن‌های سینمایی دارای نام‌هایی برگرفته از پایتخت فرهنگی جهان اسلام است و به اسم‌های نقش جهان، چهارسو، شیخ بهایی و عالی قاپو نامگذاری شده است.

همچنین، پردیس سینمائی چهار باغ طی بازه زمانی ۵ ماهه بازسازی شد و بیشترین زمان (۶۰ روز) صرف مقاوم‌سازی بنا شده است که از مهم‌ترین بخش کار بازسازی سینماها محسوب می‌شود.

بازسازی، استحکام بخشی و مقاوم سازی سازه‌های پردیس سینمایی «چهار باغ» اصفهان به اتمام رسیده و 26 فرورودین، رسماً به ناوگان سینمایی حوزه هنری در سطح کشور متصل می‌شود

 

کد N1676960

وبگردی