آفتاب
معاون وزیر جهاد کشاورزی اعلام کرد:

هدفگذاری توسعه روابط خارجی برای انتقال فناوری و گسترش صادرات واکسن

هدفگذاری توسعه روابط خارجی برای انتقال فناوری و گسترش صادرات واکسن

کرج- ایرنا- معاون وزیر جهاد کشاورزی و رئیس سازمان تحقیقات، ترویج و آموزش کشاورزی توسعه روابط بین الملل، انتقال تکنولوژی و صادرات را از مهم ترین برنامه های موسسه رازی عنوان کرد و گفت: تقویت ابعاد علمی موسسه از اهمیت بالایی برخوردار است.

به گزارش ایرنا، دکتر اسکندر زند در مراسم تودیع و معارفه رئیس موسسه رازی که ظهر چهارشنبه با حضور دکتر شفیعی پیشکسوت بزرگ این موسسه، اعضای هیئت علمی، کارکنان و کارشناسان موسسه رازی برگزار شد، ضمن تشکر از زحمات دکتر کهرام افزود: موسسه رازی افتخار کشور، سازمان تحقیقات و وزارت جهاد کشاورزی است.
وی با تاکید بر اینکه 3 برنامه اصلی در این سازمان دنبال می شود، خاطرنشان کرد: افزایش اثربخشی، نوسازی و چابک سازی در زمینه تولید، تحقیق، آموزش، ترویج، نظارت و توجه به ذخائر ژنتیکی یکی از مهمترین این برنامه ها محسوب می شود.
وی بیان کرد: بحث هوشمندسازی در برنامه چابک سازی از اهمیت بالایی برخوردار است و در همین راستا این مهم مورد توجه ویژه قرار گرفته است.
زند، توسعه روابط بین الملل و ارتباط گسترده با واکسن سازان بزرگ دنیا در زمینه انتقال تکنولوژی و صادرات را از مهمترین برنامه های موسسه رازی عنوان کرد و گفت: تقویت ابعاد علمی موسسه از اهمیت بالایی برخوردار است و برنامه توسعه علمی باید جدی گرفته شود.
معاون وزیر جهاد کشاورزی اضافه کرد: واگذاری دانش های فنی ضمن حفظ تولید در موسسه رازی و کمک به اشتغال با افزایش تولید، در سال 'اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال' از دیگر موضوعاتی است که باید در برنامه های اصلی موسسه به آن توجه شود.
در این آیین از زحمات دکتر حمید کهرام قدردانی و دکتر مسعود هاشم زاده به عنوان رئیس جدید موسسه تحقیقاتی واکسن و سرم سازی رازی معرفی شد.
6156/1535خبرنگار: نوشین طهماسبی**انتشاردهنده:داریوش غفاری
کد N1676152

وبگردی