آفتاب

اشتباهات احمدی‌نژاد را تکرار نمی‌کنم/ اصولگرایی تنها یک جبهه نیست/ تا آخر رقابت هستم

اشتباهات احمدی‌نژاد را تکرار نمی‌کنم/ اصولگرایی تنها یک جبهه نیست/ تا آخر رقابت هستم

معاون احمدی‌نژاد در دولت دهم گفت: کمیسیون اجتماعی مجلس در نامه‌ای مبسوط اعلام کرده که در بنیاد شهید و امور ایثارگران هیچ تخلفی صورت نگرفته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مسعود زریبافان پس از ثبت‌نام در انتخابات ریاست جمهوری در نشست خبری درباره علت حضور خود در انتخابات گفت:‌ باید ببینیم علت چیست که باوجود رهبری داهیانه، مردم خوب و منابع فراوان مشکلات بسیاری داریم. این در حالی است که قوانین خوبی نیز برای کار داریم که جوابگوست.

رییس سابق بنیاد شهید و امور ایثارگران ادامه داد:‌ مشکل ساختار، قانون و برنامه نیست بلکه اجرای برنامه‌ها است.

او توزیع مناسب و عادلانه منابع را حلال مشکلات کشور دانست و گفت: درصورتی که منابع کشور به صورت عادلانه توزیع شود، مشکلات حل خواهد شد و اگر مشکلی داریم بخاطر این است که برخی خواص از این منابع استفاده می‌کنند و مردم و جوانان ما نمی‌توانند از آن استفاده کنند.

این داوطلب انتخابات ریاست جمهوری گفت: راه حل این مشکل آن است که جمهوریت نظام آن گونه که هست، تجلی پیدا کند و افرادی را انتخاب کنند که مردمی باشند و با مردم زندگی کنند. اگر مسئولین ما اهل رانت و فساد نباشند بلکه ضد رانت و فساد بوده و افرادی پرتلاش باشند که در کوچه و بازار با مردم زندگی می‌کند، مشکلات حل خواهد شد.

زریبافان ادامه داد:‌ تنها راه و تضمین این شعارها آن است که مصونیت سیاسی از مدیران برداشته شوند تا آخر کار سالم بمانند.

او در پاسخ به سوالی درباره تخلفات و رانت هایی که در دولت احمدی نژاد وجود داشت، گفت: معتقدم در دولت های گذشته خدمات فروانی به مردم ارائه شده و سعی خواهم کرد از تمام خوبی‌های دولت‌های قبل استفاده کنم و اشتباهات را تکرار نکنم.

زریبافان در پاسخ به ایلنا درباره پرونده تحقیق و تفحص از بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: علت طولانی شدن روند تفحص این بود که بنده از خودم دفاع نکردم. و درنهایت نیز پرونده مختومه شد. علت عدم قرائت گزارش هم این بود که تفحص به تصویب نرسید. در نهایت مجلس و کمیسیون اجتماعی در نامه‌ای به صورت مبسوط اعلام کرد که هیچ تخلفی صورت نگرفته و بنده به موقع این نامه را منتشر خواهم کرد.

او در پاسخ به سوالی درباره انصراف به نفع دیگر کاندیداها گفت معتقد به تکثر هستم و باید با حضور تمامی کاندیداها، انتخاب را به مردم واگذار کنیم و تا پایان در رقابت خواهم بود. اصولگرایی نیز تنها یک جبهه نخواهد بود.

کد N1675928

وبگردی