آفتاب

برترین های پیاده روی 10 کیلومتر و پرتاب نیزه بانوان ایران معرفی شدند

برترین های پیاده روی 10 کیلومتر و پرتاب نیزه بانوان ایران معرفی شدند

شیراز- ایرنا- برترین های رقابت های دو و میدانی انتخابی تیم ملی و آغاز فصل بانوان کشور در شیراز در بخش های پیاده روی 10 کیلومتر، دو سه هزار متر با مانع و پنج هزار متر و پرتاب نیزه مشخص شدند.

به گزارش ایرنا، در این رقابت ها که سه شنبه در ورزشگاه حافظیه شیراز برگزار شد، زهرا جعفرآبادی ورزشکار شرکت کننده از شهرستان قزوین در ماده پیاده روی 10 کیلومتر انتخابی تیم ملی و آغاز فصل بانوان کشور مدال طلا را کسب کرد .
این بانوی ورزشکار از قزوین با زمان 57 دقیقه و سه ثانیه بر سکوی قهر مانی ایستاد .
همچنین در این ماده، زینب احدی از همدان با زمان 57 دقیقه و 37 ثانیه نایب قهر مان شد و ملیحه بخشی از اصفهان هم با زمان یک دقیقه و 59 ثانیه عنوان سوم را کسب کرد .
در رقابت های دو سه هزار متر با مانع بانوان کشور نیز سمیرا زمانی از همدان با زمان 11 دقیقه و 57 ثانیه بر سکوی قهرمانی ایستاد، اکرم اسدی از همدان با زمان 13 دقیقه و 59 ثانیه نایب قهرمان شد و زهرا نجفی از زنجان هم با زمان 18 دقیقه و 32 ثانیه عنوان سوم را کسب کرد.
همچنین در ماده پرتاب نیزه سحر ضیایی از کهگیلویه و بویر احمد با پرتابی به مسافت 44 مترو 78 سانتی متز مدال طلا را برگردن اویخت، ثنا دادرس از تهران با پرتاب 28 مترو 65 سانتی متر صاحب نشان نقره شد و ثریا قلیچ از گلستان هم با پرتاب 27 مترو 70 سانتی متر به مدال برنز رسید.
پریسا عرب دونده شرکت کننده از استان تهران هم در ماده 5 هزار متر به مقام قهرمانی دست یافت .
این بانوی ورزشکار با زمان 18 دقیقه و 59 ثانیه مدال طلای این ماده را بر گردن اویخت.
همچنین در این ماده نیز لیلا منصوری از فارس با زمان 19 دقیقه و هشت صدم ثانیه بر سکوی دوم ایستاد و به نشان نقره بسنده کرد و افسانه فریدی از خراسان رضوی هم با 20 دقیقه و هشت صدم ثانیه صاحب نشان برنز شد.
در رقابت های دو و میدانی بانوان کشور که دوشنبه در شیراز آغاز شد، 110 دونده شرکت دارند و در 21 ماده با هم به رقابت می پردازند.
این رقابت ها عصر سه شنبه با تعیین نفرات و تیم های برتر پایان می یابد .
7368 / 2027
خبرنگار: حمیدرضا خلیقی ** انتشاردهنده: سیداحمد نجفی
کد N1675428

وبگردی