آفتاب

دستگیری سارق منزل با ۴۵ فقره سرقت

دستگیری سارق منزل با ۴۵ فقره سرقت

سارق قمی به ۴۵ فقره سرقت از منزل اعتراف کرد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ"هادی دیده ور"، فرمانده انتظامی استان قم اظهارداشت:در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل در قم، موضوع با توجه به حساسیت آن طی جلسه ای با واحدهای تجسس کلانتری ها مطرح شد.

وی گفت: با توجه به اینکه وقوع سرقت ها در حوزه استحفاظی چند کلانتری بود، تیم های تخصصی از کلانتری های مربوطه به محل های سرقت اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان قم ادامه داد: سارق در برخی از ساعات شبانه روز اقدام به سرقت می کرد که با در نظر گرفتن پیک زمانی، جغرافیای جرم و بازبینی تصاویر دوربین های مداربسته در محل های وقوع جرم متهم شناسایی شد.

وی افزود:نامبرده که هیکلی درشت اندام داشت با یک دستگاه خودرو پراید جهت شناسایی منازل اقدام به پرسه زنی در سطح شهر می کرد.

سرهنگ دیده ور گفت: با شناسایی وی، موضوع از طریق شبکه بیسیم به گشت های انتظامی اعلام و دستگیری سارق در دستور کار قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان قم افزود:تحقیقات ادامه داشت تا اینکه سارق نهایتاً توسط مأموران کلانتری۱۷ قم شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ دیده ور با بیان اینکه نامبرده پس از انتقال به کلانتری در اظهارات خود به ۴۵ فقره سرقت منزل اعتراف کرده است، گفت: تحقیقات تکمیلی توسط پلیس آگاهی استان در حال انجام است.

 

کد N1675392

وبگردی