آفتاب

اتصال بندر امیرآباد به شکبه ریلی در تقویت روابط با کشورهای همسایه حائز اهمیت است

اتصال بندر امیرآباد به شکبه ریلی در تقویت روابط با کشورهای همسایه حائز اهمیت است

رییس جمهور صبح سه شنبه به منظور بهره برداری از چند طرح و پروژه عمرانی و زیربنایی با استقبال نماینده ولی فقیه در استان مازندران ، استاندار و جمعی از مقامهای محلی، وارد فرودگاه بین المللی ساری شد.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام حسن روحانی در فرودگاه ساری و در جمع خبرنگاران در بیان اهداف این سفر گفت: بسیار خوشحالم که در روز میلاد امیرالمومنین علی (ع) توفیق دارم تا از استان مازندران بازدید داشته باشم؛ هدف از این سفر بررسی برنامه ها و وعده هایی است که در سفر استانی به مردم قول داده شده  و نیز روند پیشرفت پروژه ها را مورد ارزیابی قرار خواهیم داد.

رییس جمهور ادامه داد: یکی از پروژه هایی که در این سفر مورد بهره برداری قرار می گیرد، طرح توسعه بندر امیرآباد و اتصال این بندر به شبکه ریلی است که این پروژه در تحرکات ما در دریای خزر و روابطمان با کشورهای همسایه حائز اهمیت است.

روحانی با اشاره به اینکه استان مازندران استعداد فراوانی در زمینه گردشگری، کشاورزی، توسعه صنایع مختلف و ارتباطات دارد، گفت: تسهیل در ارتباط بین منطقه شمال با مرکز کشور برای ما اهمیت دارد و تلاش هایی در این راستا در محورهای فیروزکوه، هراز و چالوس انجام شده است.

 رییس جمهور اظهار داشت: اگر در مسیر توسعه راههای ارتباطی بتوانیم تلاش های خود را به ثمر برسانیم در وقت و هزینه مردم صرفه جویی و سلامت آنان تامین خواهد شد.

کد N1675227

وبگردی