آفتاب

روحانی فعالیت‌های ویژه دارای اولویت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حوزه تولید و اشتغال را ابلاغ کرد

روحانی فعالیت‌های ویژه دارای اولویت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حوزه تولید و اشتغال را ابلاغ کرد

رییس جمهور پیرو بخشنامه‌ای به تمامی دستگاه‌ها برای ارائه برنامه‌ها و بسته‌های اجرایی جهت شتاب بخشیدن به تولید و اشتغال، در نامه جداگانه‌ای به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، فعالیتهای ویژه دارای اولویت و مدنظر خود را نیز در حوزه وظایف این وزارتخانه، به وی ابلاغ کرد.

به گزارش ایلنا، این ابلاغیه در جهت اجرای شایسته، همه جانبه و جهادی منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در سال "اقتصاد مقاومتی:" تولید – اشتغال" و در ادامه اقداماتی که تاکنون در حوزه ماموریت های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در جهت تحقق سیاستهای کلی اقتصاد مقاومتی صورت گرفته است، صادر شده است.

متن نامه حجت الاسلام حسن روحانی خطاب به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به این شرح است:

 بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای علی ربیعی

وزیر محترم تعاون، کار و رفاه اجتماعی

 پیرو ابلاغ بخشنامه شماره ۴۲۴۳ مورخ ۲۰ فروردین ۱۳۹۶ موضوع ارائه برنامه ها و بسته های اجرایی پیشنهادی آن وزارت برای تداوم و ارتقاء کمی و کیفی فعالیتهای مرتبط با سال "اقتصاد مقاومتی؛ تولید – اشتغال" بدینوسیله فعالیتهای ویژه دارای اولویت و مدنظر اینجانب در حوزه وظایف آن وزارت را به شرح زیر ابلاغ می نماید. لازم است تدوین برنامه اجرایی این فعالیتها با اولویت در دستور کار قرار گیرد و نتیجه را در زمانهای تعیین شده به اینجانب ارائه فرمایید:

"تدوین برنامه اجرایی افزایش اشتغالزایی فعالیتهای تولیدی با همکاری وزرا، روسای سازمانها و دستگاههای اجرایی ذیربط حداکثر ظرف مدت ۲ ماه از تاریخ این ابلاغ".

 حسن روحانی

رییس جمهوری اسلامی ایران

کد N1675106

وبگردی