آفتاب

رییسی وارد مسجد حوری شد/ جمع‌آوری تراکت‌های تبلیغاتی "رئیسی آمد"

رییسی وارد مسجد حوری شد/ جمع‌آوری تراکت‌های تبلیغاتی "رئیسی آمد"

رییس آستان قدس رضوی دقایقی پیش وارد مسجد حوری محله قیام شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حجت‌الاسلام سیدابراهیم رییسی که روز گذشته در بیانیه‌ای نامزدی خود برای انتخابات ریاست جمهوری آتی را اعلام کرد، در اولین سخنرانی خود پس از اعدام کاندیداتوری در شب میلاد حضرت امیرالمومنین به مسجد حوری رفت.

از ساعت‌ها پیش تعداد زیادی خبرنگار و عکاس و نیز هوادار رییسی با حضور در این مسجد منتظر شنیدن سخنرانی او بودند. قرار بود این سخنرانی پس از اقامه نماز مغرب و عشاء برگزار شود که رییسی حدود دوساعت بعد به مسجد آمد.

درحالی که سخنران مراسم همچنان درحال سخنرانی بود، رئیسی وارد مسجد شد و حضورش ابتدا با واکنش خبرنگاران و عکاسان سپس باقی مردم همراه شد. مردم شعار دادند: "صل علی محمد یاور رهبر آمد"

درحالی که تجمع حین ورود رئیسی منجر به توقف مراسم برای دقایقی شد، مردم مکرر صلوات فرستادند و مجری برنامه نیز مردم را با بیان سخنان تشویق آمیز ترغیب می‌کرد.  مردم به تشویق مجری شعار دادند "صل علی محمد یاور رهبر آمد" "صل علی محمد بوی بهشتی آمد" "صل علی محمد ناجی ملت آمد" صل علی محمد خادم ملت آمد".

پیش از آمدن رییسی میان حضار تراکت‌های تبلیغاتی با عنوان "رئیسی آمد" توزیع شده بود که برخی از عوامل برگزاری آنها را جمع‌ کردند.

در این مراسم برخی از چهره‌های اصولگرا از قبیل عزت‌الله ضرغامی، حسین‌الله کرم، سید نظام موسوی مدیرعامل خبرگزاری فارس حضور دارند.

 

کد N1675091

وبگردی