آفتاب

"کر فلوت تهران" با آثار موتسارت و کارمن به رودکی می‌رود

"کر فلوت تهران" با آثار موتسارت و کارمن به رودکی می‌رود

گروه"کر فلوت تهران" به سرپرستی فیروزه نوایی؛ 31 فرورین و 1 اردیبهشت قطعاتی از موسیقی کلاسیک را در تالار رودکی روی صحنه خواهد برد.

فیروزه نوایی در گفتگو با خبرنگار ایلنا؛ ضمن اعلام این خبر گفت: گروه کر ما با 45 نوازنده فلوت از ساعت 21 روزهای پنجشنبه و جمعه هفته آینده آثاری از موتسارت و کارمن را که صرفا برای اجرای یک گروه کر فلوت تنظیم شده اند به روی صحنه خواهد رفت.

سرپرست گروه"کر فلوت تهران" در ادامه افزود: ما اثر"اینه کلاینِ ناختمونیک" از موتسارت را برای این کنسرت در نظر گرفته‌ایم که توسط کل گروه اجرا می‌شود. همچنین اثر" کنسرتو فلوت در سل ماژور" باز هم از ساخته موتسارت را برای دوئت تنظیم کرده‌ایم که در این بخش علی چوپانی و میثم قدرتی به عنوان سولیست‌های گروه آن را اجرا می‌کنند. هرکدام از این سولیست‌ها یک شب گروه را همراهی خواهند کرد.

وی همچنین عنوان کرد: در بخش دیگری از این کنسرت بهرنگ اقامه و روشنک نوری دوئتی اجرا می‌کنند و اثری از بنجامین دوریس را می‌نوازند. ما همچنین سوئیت مشهوری از کارمن را برای بخش بعدی این اجرا آماده کرده‌ایم که نواخته می‌شود.

این نوازنده و مدرس فلوت گفت: در این اجرا سعید تقدسی به عنوان"رهبر" گروه را همراهی خواهد کرد؛ علاوه برنوازندگان فلوت گروه چند نوازنده کوبه‌ای نیز در اجرای یکی از قطعات ما را همراهی خواهند کرد.

کد N1674806

وبگردی