آفتاب

مقابله با تروریسم نیازمند اقدام جمعی و بدون تبعیض است

مقابله با تروریسم نیازمند اقدام جمعی و بدون تبعیض است

سفارت کشورمان در استکهلم در رابطه با محکومیت حادثه تروریستی هفت آوریل در مرکز شهر استکهلم بیانیه‌ای صادر و اعلام کرد که مقابله با تروریسم نیازمند هم‌فکری، مشارکت و اقدام جمعی و بدون تبعیض با این پدیده شوم توسط همه کشورها و مجامع است.

به گزارش ایلنا ، متن این بیانیه به شرح زیر است:

حادثه تروریستی هفت آوریل در مرکز شهر استکهلم یک‌بار دیگر چهره شنیع و هولناک تروریسم را به نمایش گذارد و جان انسان‌های بی‌گناهی را گرفت و تعداد زیادی را مجروح و مصدوم کرد. شهروندان بی‌گناه اعم از مرد و زن و کودک ساکن استکهلم در حالی که به زندگی معمول و روزمره خود مشغول بودند مقتول و قربانی خودپرستی و تعصب نگرش‌های جاهلانه‌ای شدند و این حادثه وحشتناک همه جامعه را به سوک نشاند.

تروریسم امروزین برای رسیدن به مقاصد شوم خود، قتل مردم بی‌گناه و ساده‌ای که جز زندگی ساده و معمول مشی دیگری در زندگی نداشته‌اند را هدف خود قرار داده و متاسفانه برای رسیدن به اهداف شوم خود از هر وسیله و ابزاری بهره برده و مردم بی‌گناه را از حق حیات محروم می‌کند.

برخورد و مقابله با تروریسم حتماً نیازمند هم‌فکری، مشارکت و اقدام جمعی و بدون تبعیض با این پدیده شوم توسط همه کشورها و مجامع است. سفارت جمهوری اسلامی ایران ضمن محکوم کردن اقدام شنیع به قتل رساندن مردم بی‌گناه سوئد در حادثه تروریستی مزبور، همدردی خود را با تمام خانواده‌های داغ‌‌دیده، دولت و مردم سوئد ابراز می‌کند. 

سفارت جمهوری اسلامی ایران در استکهلم آرزوی صبر و شکیبایی برای تمام خانواده‌های داغ‌‌دیده و آسیب‌دیده از این حادثه را دارد. 

کد N1674329

وبگردی