آفتاب

مجلس از توضیحات زنگنه قانع شد

مجلس از توضیحات زنگنه قانع شد

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جریان نشست علنی امروز از توضیحات وزیر نفت در پاسخ به سوال نماینده اصولگرای شاهین‌شهر، میمه و برخوار قانع شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، نمایندگان در جریان نشست علنی امروز مجلس که به سوال نماینده اصولگرای شاهین‌شهر، میمه و برخوار از وزیر نفت اختصاص داشت، با وارد نداشتن سوال، اعلام کردند که از توضیحات بیژن نامدار زنگنه قانع شده‌اند.

بر این اساس، پس از آن‌که حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده اصولگرای شاهین‌شهر، میمه و برخوار توضیحات خود در سوال از وزیر نفت را بیان کرد و بیژن نامدار زنگنه نیز در نطقی به سوالات ارائه شده از سوی این نماینده مجلس پاسخ گفت، حاجی‌دلیگانی اعلام کرد که از توضیحات وزیر قانع نشده و خواستار انجام رای‌گیری شد که در نهایت نمایندگان با رای خود با وارد بودن این سوال مخالفت کردند.

مسعود پزشکیان که ریاست جلسه علنی امروز مجلس را برعهده داشت، پس از بیان قانع نشدنحاجی‌دلیگانی از توضیحات زنگنه، اعلام کرد: آقای وزیر اینجا تاکید کردند درصورت عدم تایید شورایعالی امنیت ملی،اقدامی در راستای اجرای قراردادهای جدید نفتی صورت نخواهد گرفت.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی پس از آن باتوجه به قانع نشدن نماینده شاهین‌شهر از توضیحات وزیر نفت، وارد بودن این سوال را به رای گذاشت که در نهایت از ۲۲۵ نماینده حاضر در صحن، ۵۶ نماینده با وارد بودن این سوال موافقت کرده، ۱۲۵ نفر با این سوال مخالفت کردند و ۱۰ نماینده نیز به آن رای ممتنع دادند تا در نهایت مجلس از توضیحات زنگنه قانع شود.

 

کد N1674307

وبگردی