آفتاب

جمع‌آوری 14 هزار معتاد در نوروز/ کشف 705 تن مواد مخدر

جمع‌آوری 14 هزار معتاد در نوروز/ کشف 705 تن مواد مخدر

قائم مقام دبیر کل ستاد مبارزه با مواد مخدر مهم ترین فعالیت های این ستاد را در سال 95 تشریح کرد و گفت: در طول اجرای طرح نوروزی 14 هزار معتاد متجاهر جمع‌آوری و برخورد با خورده‌فروشان هم 2 برابر شد.

به گزارش ایلنا، علی مویدی در نخستین نشست خبری در سال ٩٦ با اشاره به سیاست های ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری گفت: در بحث مقابله با مواد مخدر و مسدود کردن مرز به دلیل همجواری با افغانستان و پاکستان توفیقات خوبی را در سال گذشته داشتیم به گونه ای که پارسال ، 705 تن انواع مواد مخدر در مرزهای کشور کشف شد.

مویدی گفت: این میزان کشف شده از مواد مخدر رشد 14 درصدی را نشان می دهد و حاکی از این مطلب است که مرزبانان جمهوری اسلامی ایران در امر مقابله با مواد مخدر و اعتیاد، همچنان با مافیای مواد مخدر در حال جنگ هستند و یک لحظه غفلت نمی کنند.

مویدی همچنین به ساماندهی معتادان متجاهر توسط دستگاه های مقابله ای و همکار با ستاد مبارزه با مواد مخدر هم اشاره کرد و گفت: در سال 95 در بحث درمان شاهد حرکت جدیدی بودیم در بحث معتادان متجاهر 40 هزار معتاد متجاهر را ساماندهی کردیم و در پایان سال در 12 استان طرح جدیدی را طراحی کردیم.

وی اظهار کرد:همکاران ما در دستگاه های مقابله ای، همچنین در ایام نوروز توانستند 16 هزار و 300 معتاد متجاهر و هشت هزار خرده فروش را ساماندهی کردند.

 

کد N1674249

وبگردی