آفتاب

جزييات پرونده بقايي از زبان اكبر تركان/ افشاگری درباره اقدامات عجیب بقایی درمناطق آزاد

جزييات پرونده بقايي از زبان اكبر تركان/ افشاگری درباره اقدامات عجیب بقایی درمناطق آزاد

"بقايي در مناطق آزاد موسسه‌اي را ايجاد كرده بود با عنوان « خانه ايرانيان». از آنجايي كه يك شوراي عالي ايرانيان داشتيم آقاي بقايي هم موسسه خصوصي با اين عنوان به ثبت رساندند و ساختمان‌هاي مناطق آزاد را به ثمن موسسه متعلق به خود اجاره داده بودند..."

دبير شوراي عالي مناطق آزاد گفت: هنوز موضوع پرونده بقايي درباره مناطق آزاد در مراجع قضايي ادامه دارد. اين موضوعات در پرونده وي جزيي است. رييس ايشان تخلفات بسيار بيشتري داشته اما آيا كسي حاضر است پرونده وي را مورد پيگيري قرار دهد؟
به گزارش ايلنا، اكبر تركان درباره اعلام آمادگي «حميد بقايي» دبير شوراي عالي مناطق آزاد در دولت احمدي‌نژاد براي شركت در دوازدهمين دوره انتخابات رياست‌جمهوري اظهار داشت: تفكر احمدي‌نژاد و تفكر جبهه پايداري، در جامعه وجود دارد، وقتي هنوز يك تفكر در يك كشور طرفداراني داشته باشد، بنابراين هيچ اشكالي ندارد رهبران اين افراد در انتخابات حضور داشته باشند و خودشان را وزن كنند. 
تركان در پاسخ به اين سوال كه آيا آقاي بقايي با وجود اينكه پرونده حقوقي در مراجع قضايي دارد، مي‌تواند در اين دوره از انتخابات حضور داشته باشد و آيا هنوز پرونده‌هاي آقاي بقايي در مراجع قضايي در جريان است، گفت: آقاي بقايي در مناطق آزاد موسسه‌اي را ايجاد كرده بود با عنوان « خانه ايرانيان». از آنجايي كه يك شوراي عالي ايرانيان داشتيم آقاي بقايي هم موسسه خصوصي با اين عنوان به ثبت رساندند و ساختمان‌هاي مناطق آزاد را به ثمن موسسه متعلق به خود اجاره داده بودند. 
وي افزود: در ابتداي كار دولت يازدهم به اين موضوع ورود كرديم و با دادگاهي كردن اين موضوع و حكم قضايي توانستيم اين افراد را بيرون كنيم و ساختمان را بازپس بگيريم. همچنين ١٥ دستگاه از خودروهاي متعلق به مناطق آزاد را هم با خود برده بودند كه توانستيم با حكم پليس و نيروي انتظامي اين خودروها را توقيف كنيم.
کد N1673899

وبگردی