آفتاب

سفر وزرای تعاون، کارو رفاه اجتماعی وارتباطات وفناوری اطلاعات به گلستان

سفر وزرای تعاون، کارو رفاه اجتماعی وارتباطات وفناوری اطلاعات به گلستان

گرگان - ایرنا- علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات بعداز ظهر شنبه از طریق فرودگاه بین المللی گرگان وارد گلستان شدند و در فرودگاه مورد استقبال مسئولان ارشد استان قرار گرفتند.

به گزارش خبرنگار ایرنا در آئین استقبال از این دو وزیر دولت تدبیر و امید؛ استاندار گلستان ،معاونان وی و جمعی از مدیران ارشد استان درحوزه های مربوطه حضور داشتند.
وزرای ارتباطات و فناوری اطلاعات و تعاون، کار و رفاه اجتماعی به منظور شرکت در آئین بهره برداری از پروژه های ارتباطی و زیرساختی و امضای تفاهم نامه طرح تکاپو به گلستان سفر کرده اند.
دراین پیوند دبیر شورای اطلاع رسانی گلستان گفت که پروژه های ICT روستایی و طرح های زیرساختی و مخابراتی با حضور وزرای تعاون، کار و رفاه اجتماعی و ارتباطات و فناوری اطلاعات در استان به بهره برداری می رسد.
علی یازرلو تصریح کرد: در سفر یکروزه دکتر ربیعی وزیر تعاون، وزیر کار و رفاه اجتماعی و دکتر واعظی ارتباطات و فناوری اطلاعات ابتدا پروژه های ICT روستایی در روستای محمد آباد گرگان افتتاح می شود و پس از آن وزرا و هیات همراه جهت ادای احترام راهی گلزار شهدا خواهند شد.
وی افزود: جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی دیگر برنامه حضور وزیران در گلستان خواهد بود و پس از آن افتتاح پروژه های زیرساختی و مخابراتی صورت می پذیرد.
به گفته وی؛ امضای تفاهم نامه طرح ملی تکاپو از دیگر برنامه های سفر دکتر ربیعی و دکتر واعظی به گلستان است.
گلستان یکی از استان های پیشرو در مباحث ICT روستایی بوده و همچنین دکتر ربیعی وزیر معین استان در زمینه اقتصاد مقاومتی است.
استان مرزی گلستان واقع در شمال ایران یک میلیون و 869 هزار نفر جمعیت دارد و با کشورترکمنستان ، دریای خزر و استانهای مازندران ، سمنان و خراسان شمالی همسایه است.
3014/1648
خبرنگار: مجید میهن دوست ** انتشار: پری سالارنیا
کد N1673553

وبگردی