آفتاب
اعتراض شدید قلعه نویی به تیم داوری/

قلعه نویی: اگر گل دوم صبا خطا نباشد از مربی گری کناره گیری می کنم

قلعه نویی: اگر گل دوم صبا خطا نباشد از مربی گری کناره گیری می کنم

قم ـ ایرنا ـ سرمربی تراکتورسازی تبریز با اعتراض شدید به عملکرد تیم داوری در بازی با صبای قم گفت: اگر گل دوم صبا خطا نباشد، از مربی گری کناره گیری می کنم.

به گزارش ایرنا، امیر قلعه نویی شامگاه جمعه در نشست خبری پس از بازی صبای قم و تراکتورسازی تبریز افزود: امروز روز خوب صبای قم بود، اما داور با مدیریت اشتباه خود، بازی را احساسی کرد و روی گل های دوم و سوم صبا کاملا اشتباه کرد.
وی با بیان اینکه در این بازی یک پنالتی به نفع تراکتورسازی گرفته نشد، خاطرنشان کرد: البته اشتباهات داوری چیزی از ارزش های بازی خوب صبا کم نمی کند و من این پیروزی را به این تیم تبریک می گویم.
سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز با بیان اینکه در نیمه اول و دوم بازی را خوب شروع کردیم اما پس از گل اول بازی احساسی دنبال شد، گفت: ای کاش داور بازی را بهتر مدیریت می کرد و ما می توانستیم پس از گل اول شرایط بهتری رقم می زدیم.
وی در پایان تصریح کرد: داور بازی به تیم های آذری ضربه های زیادی زده و از فدراسیون می خواهم که بازی هایی که یک طرف آن تیم آذری بوده را با داوری این آقا بررسی کنند.
محمدرضا اکبریان به عنوان داور وسط قضاوت این دیدار را برعهده داشت و علی میرزابیگی و محمدرضا مدیر روستا نیز به عنوان کمک داورهای اول و دوم در این دیدار حضور داشتند.
دیدار دو تیم فوتبال صبای قم و تراکتورسازی تبریز در هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال باشگاههای کشور که در ورزشگاه یادگار امام(ره) قم برگزار شد، با نتیجه 3 بر صفر به نفع صبای قم به پایان رسید.
شبک**8146 / 6133/ 1917**خبرنگار: سید محمدرضا بهشتی پور ** انتشاردهنده:سید محمد باقر نوربخش
کد N1672906

وبگردی