آفتاب
تنیس جام دیویس

سرمربی تیم ایران: شانس پیروزی برابر ویتنام 60 به 40 درصد است

سرمربی تیم ایران: شانس پیروزی برابر ویتنام 60 به 40 درصد است

اصفهان - ایرنا- سرمربی تیم ملی تنیس ایران گفت: شانس پیروزی ما برابر ویتنام و ماندن در گروه 2 تنیس جام دیویس آسیا و اقیانوسیه، 60 به 40 درصد است.

به گزارش ایرنا، سعید احمد وند روز پنجشنبه در نشست خبری پیش از آغاز رقابت های مرحله حذفی تنیس جام دیویس در اصفهان، تیم ملی کنونی را بعنوان بهترین تیم ملی کشورمان در چند سال اخیر یاد کرد و افزود: ما برای برد به میدان می‌ رویم و تا آخر می‌جنگیم، ولی پیش‌بینی نتیجه مسابقه سخت است و اگر اتفاق خیلی عجیبی رخ ندهد با دست پر، این مسابقات را به پایان می رسانیم.
وی ادامه داد: اردوی آماده سازی سه هفته ‌ای تیم ملی برگزار شده و تیم ما آماده دیدار با تیم ویتنام است.
وی در باره شیوه بازی تیم حریف خاطرنشان کرد: بازیکنان ویتنامی، بازیکنانی سریع هستند و به اصطلاح تیز بازی می کنند و باید مراقب آنها باشیم.
احمدوند ادامه داد: پس از شکست برابر پاکستان، شیوه بازی ویتنام را مورد بررسی قرار دادیم و بهترین بازیکن این تیم مصدوم شده و به اصفهان نیامده است.
سرمربی تیم ملی تنیس ایران افزود: تنیسور دوم ویتنام دارای رنکینگ یکهزار و 400 است و می توان از آن بعنوان بازیکنی زیرک نام برد.
وی گفت: بازیکنان ایرانی در زمین های خاکی بازی می کنند و این دیدارها نیز در این زمین ها برگزار می شود و این موضوع نکته مثبتی برای ما به حساب می آید.
وی خاطرنشان کرد: البته بازی در اصفهان بدلیل ارتفاع یکهزار و 700 متری آن از سطح دریا شرایط خاص خود را دارد به همین دلیل برای اولین بار این شهر را برای برگزاری مسابقات انتخاب کرده ایم.
وی در باره قرعه تیمش مقابل ویتنام گفت: قرعه‌ برای ما بهتر بود و اینکه در نخستین بازی، شاهین خالدان بعنوان مهره اصلی به میدان می ‌رود برای ایران حائز اهمیت است.
سرمربی تیم ملی تنیس ایران با اظهار خوشبینی در باره این رقابت‌ ها اظهار کرد: امیدوارم نتایج خوبی در این مسابقات بگیریم و از اصفهانی ها می خواهیم برای تشویق و حمایت تیم ملی به ورزشگاه بیایند.
تیم های ملی ایران و ویتنام به ترتیب روزهای شنبه و دوشنبه وارد اصفهان شدند و تمرینات خود را دو نوبت صبح و عصر آغاز کردند.
پس از این که تیم ملی تنیس ایران برابر تیم پاکستان در گروه دو جام دیویس با نتیجه 3 بر 2 شکست خورد، برای ماندن در گروه دو آسیا و اقیانوسیه باید به مصاف تیم ملی ویتنام برود.
این رقابت ها از فردا(جمعه) به مدت سه روز ساعت 10 صبح در در آکادمی تنیس آپادانا واقع در مجموعه ورزشی 22 بهمن اصفهان برگزار می شود و پیش از آغاز رقابت ها، مراسم افتتاحیه برگزار خواهد شد.
جام دیویس مهمترین مسابقات تنیس تیمی بین‌المللی مردان جهان و بزرگترین تورنمنت ورزشی سالانه دنیا به شمار می رود.
این رقابت ها توسط فدراسیون بین‌ المللی تنیس برگزار می‌شود.
گروه اول که 'گروه جهانی' نام دارد از 16 تیم تشکیل شده است، سایر تیم‌ها در سه منطقه آمریکا، آسیا- اقیانوسیه و اروپا-آفریقا قرار می‌ گیرند و قهرمان هر گروه به گروه بالاتر صعود می ‌کند.
ت / 6020 /6027 خبرنگار: علیرضا حکیمیان* انتشار: شکراللهی
کد N1672426

وبگردی