آفتاب

مشکلات کشور از خواص است/ باید مشخص شود که پشت پرده قاچاق چه کسانی هستند

مشکلات کشور از خواص است/ باید مشخص شود که پشت پرده قاچاق چه کسانی هستند

عضو هیأت موسس جمنا گفت: در برابر ناملایماتی که بعضا در کشور ما وجود دارد، رهبری و مردم توانستند نظام را از پیچ‌های تاریخی عبور دهند و به این جا برسانند و در واقع هر چه اشکال است از خواص است، اگرنه در حرکت مردم و رهبری نقصی دیده نمی‌شود.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، حمیدرضا حاجی بابایی که از صبح امروز طی سخنانی در مجمع ملی دوم جبهه مردمی  در شهر آفتاب در حال برگزاری است، در سخنرانی خود  گفت: به این  دلیل کنار هم نشسته‌ایم تا برای وضع موجود و ناهنجاری‌هایی که حرکت ملت بزرگ ایران و انقلاب اسلامی را تحت الشعاع قرار می‌دهد چاره‌ای بیندیشم.

او افزود: البته ما در حرکت رهبری و مردم نقصی نمی‌بینیم. مردمی که انقلاب کردند، اکنون بچه‌های خود را به سوریه می‌فرستند. در برابر ناملایماتی که بعضا در کشور ما وجود دارد، رهبری و مردم توانستند نظام را از پیچ‌های تاریخی عبور دهند و به این جا برسانند و در واقع هر چه اشکال است از خواص است، اگرنه در حرکت مردم و رهبری نقصی دیده نمی‌شود.

این عضو هیأت موسس جمنا با بیان اینکه بیگانگان بر ناکارآمدی ما انگشت می‌گذارند، گفت: آنچه بیگانگان بر آن انگشت می‌گذارند مکتب ما نیست، بلکه ناکارآمدی ما است و ما امروز هزاران نفر از نیروهای مومن از سراسر کشور جمع شده‌ایم تا تصمیمی بگیرند که بتوانیم در برابر ملت رو سفید باشیم.

حاجی‌بابایی با اشاره به اینکه پیروزی در انتخابات یک نتیجه مهم است، گفت: اما پاسخ‌گویی در چهار سال آینده برای مردم یک نتیجه بسیار مهم‌تر را به وجود می‌آورد و ما باید به این موضوع عنایت بیشتری داشته باشیم.

عضو جمنا گفت: در کشور بزرگترین مشکل تولید و اشتغال است که کشور را در مرز تهدیدات قرار داده است.  باید بررسی شود که پشت پرده قاچاق چه کسانی هستند که نمی‌شود آن را کنترل کرد.

او گفت: امروز حقوق نجومی در دیدگاه برخی‌ها عیب نیست و می‌گویند حق ما است که چنین حقوقی را دریافت کنیم.

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی افزود:اشتغال، تولید، بهره‌وری، کشاورزی، صنعت و معدن، حمل و نقل ریلی، محیط زیست، توسعه سواحل مکران، توازن منطقه‌ای و نظام پرداخت عادلانه، توانمندسازی اقشار ضعیف، آسیب‌های اجتماعی، سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، سیاست فعال خارجی، بیمه سلامت، مسائل حقوقی و قضایی و یارانه‌ها از مهمترین اولویت‌های امروز کشور است و برنامه خود را در این زمینه‌ها به جبهه مردمی ارائه می‌دهیم.

کد N1672228

وبگردی