آفتاب

۴ چالش اصلی پیاده‌راه ۱۷ شهریور

۴ چالش اصلی پیاده‌راه ۱۷ شهریور

با وجود آنکه ۶ ماه از بازگشایی پیاده راه ۱۷ شهریور از خیابان صفا تا میدان شهدا می‌گذرد، برخی از مشکلات اهالی منطقه همچنان پا برجاست. اقبال ...

با وجود آنکه ۶ ماه از بازگشایی پیاده راه ۱۷ شهریور از خیابان صفا تا میدان شهدا می‌گذرد، برخی از مشکلات اهالی منطقه همچنان پا برجاست. اقبال شاکری رئیس کمیته عمران شورای شهر تهران در گفت‌وگو با خبرگزاری مهر، با اشاره به اینکه با وجود بازگشایی پیاده راه ۱۷ شهریور هنوز مشکلات ساکنان این خیابان برطرف نشده است، گفت: بازگشایی خیابان ۱۷ شهریور هنوز به‌طور کامل انجام نشده است، به همین دلیل ساکنان و کسبه همچنان ناراضی هستند.

 

او ادامه داد: آب‌نماهای ساخته شده در میانه پیاده راه ۱۷‌شهریور که در حال حاضر کارآیی ندارد و یک باند سواره را اشغال کرده و به مکانی برای تجمع معتادان و… تبدیل شده که باید برداشته شود. رئیس کمیته عمران شورای شهر تهران با تاکید بر اینکه برخی از معابر این پیاده راه باید از بن‌بست خارج و بازگشایی شوند، گفت: متاسفانه در زمان مسدود بودن کوچه‌ها، پست‌های برق و مخازن سطل زباله در میانه تقاطع‌ها جانمایی و نصب شده است که باید جمع‌آوری تا امکان بازگشایی معابر فراهم شود. شاکری تاکید کرد: سنگ‌فرش‌های این پیاده راه نیز باید برداشته و خیابان ۱۷ شهریور باید آسفالت شود، تمامی این نکات به شهردار منطقه اعلام شده تا پس از سال‌ها رضایت اهالی این خیابان کسب شود.

کد N1671323

وبگردی