آفتاب

دانشگاه صنعتی اصفهان برای ورود به سطح تراز بین المللی انتخاب شد

دانشگاه صنعتی اصفهان برای ورود به سطح تراز بین المللی انتخاب شد

معاونت آموزشی وزارت علوم اعلام کرد: دانشگاه صنعتی اصفهان در پروژه ارتقاء و تبدیل به یکی از پنج دانشگاه و پنج مرکز پژوهشی برتر در تراز بین المللی انتخاب شد.

به گزارش ایلنا، این دانشگاه در پروژه ارتقاء و تبدیل به یکی از پنج دانشگاه و پنج مرکز پژوهشی برتر در تراز بین المللی انتخاب شد.

براساس این طرح طی یک فرآیند ده ساله، ۵ دانشگاه در تراز بین المللی و ارتقاء به تراز ۲۰۰ دانشگاه مطرح جهان قرار خواهند گرفت.

پروژه تبدیل ۵ دانشگاه و ۵ واحد پژوهشی برترکشور به تراز بین‌المللی، یکی از چهار پروژه کلان توسعه اقتصاد دانش‌بنیان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است که با همکاری سازمان برنامه و بودجه تعریف و نهایی شده است.

تعداد مقالات مشترک با پژوهشگران بین‌المللی، تعداد دانشجویان غیرایرانی، تعداد فرصت های مطالعاتی خارج از کشور اعضای هیأت علمی و دانشجویان و تعداد دوره های مشترک تحصیلی با دانشگاه های خارجی از جمله مؤلفه های دستیابی به تراز بین المللی عنوان شده است.

دانشگاه صنعتی اصفهان بعنوان یکی از دانشگاه‌های برتر کشور و پیشرو در رتبه بندی های بین المللی سال های اخیر، چندی پیش نیز بعنوان یکی از چهار دانشگاه برتر کشور در حوزه روابط علمی بین‌المللی، ضمن دریافت نشان ویژه، مورد تجلیل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری قرارگرفت.

کد N1671107

وبگردی