آفتاب

حذف فیزیکی چک در شبکه مالی وزارت ارتباطات

حذف فیزیکی چک در شبکه مالی وزارت ارتباطات

معاون توسعه مدیریت، هماهنگی و پشتیبانی وزارت ارتباطات از حذف فیزیکی چک در مکانیزاسیون مالی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از ابتدای اردیبهشت ماه ۹۶ خبرداد.

به گزارش ایلنا، مهدی راسخ، معاون توسعه مدیریت، هماهنگی و پشتیبانی  وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به مهمترین فعالیتهای انجام شده در سال ۱۳۹۵ اشاره کرد و گفت: خوشبختانه در سال گذشته، تمام تکالیفی که در چارچوب قانون و موافقتنامه ها برای ما مشخص شده بود؛ ‌ اجرایی شد.

 وی مهمترین دستاورد این معاونت را ارزیابی موفق وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در ارتباط با سایر وزارتخانه ها، سازمان ها و شرکتهای دولتی دانست و ادامه داد: با تلاشهای همکاران در کمیته های مرتبط، وزارت ارتباطات موفق به کسب رتبه، در این جشنواره شد.

 معاون وزیر ارتباطات با تاکید بر اینکه درحوزه مستند سازی املاک،  اقدامات مهمی در این معاونت انجام شده است؛ افزود: در زمینه مکانیزاسیون مالی جزو اولین وزارتخانه‌هایی هستیم که در بحث حذف فیزیکی چک، موفق عمل شدیم که ان‌شاءالله تا ابتدای اردیبهشت ۱۳۹۶ این موضوع، عملیاتی می شود.

راسخ با اشاره به اینکه برنامه ریزی های آموزشی در سال ۱۳۹۵، با موفقیت اجرایی شد؛ ادامه داد: در تمام کمیته های مختلف در ارتباط با عفاف و حجاب، اقامه نماز، امر به معروف و نهی از منکر، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات موفق به کسب رتبه برتر شد که با تلاش مدیران و همکاران همه شرکتهای وابسته و سخت کوشی  همکاران این معاونت، میسر شد.

 

کد N1671037

وبگردی