آفتاب

ثبت نام ایده های فناورانه در برنامه رویش پارک علم و فناوری دانشگاه تهران

ثبت نام ایده های فناورانه در برنامه رویش پارک علم و فناوری دانشگاه تهران

تهران- ایرنا- مهلت ثبت نام از ایده های فناورانه دانشجویی برای دریافت حمایت های پارک علم و فناوری دانشگاه تهران در قالب برنامه رویش، از شنبه 19 فروردین ماه آغاز می شود.

به گزارش روز سه شنبه گروه علمی ایرنا، پارک علم و فناوری دانشگاه تهران در راستای حمایت از ایجاد کسب و کارهای فناورانه حاصل از فعالیت‌های علمی در دانشگاه تهران، از دانشجویان نیمسال هفتم و پایین تر مقطع کارشناسی و دانشجویان نیمسال سوم و پایین تر مقاطع کارشناسی ارشد و دکترای علاقه‌مند که دارای ایده فناورانه با قابلیت ایجاد کسب و کار هستند، دعوت کرده است برای عضویت در برنامه رویش پارک علم و فناوری دانشگاه تهران اقدام کنند.
هدف این برنامه حمایتی، کمک به تبدیل ایده های اولیه دانشجویان به ایده های اثبات شده و تبدیل آن به نمونه محصول / خدمت قابل ارائه به بازار است.
خروجی های موفق این برنامه، پس از خاتمه و ایجاد شرکت از سوی همکاران هسته، می توانند درخواست پذیرش و حمایت در قالب برنامه رشد پارک علم و فناوری دانشگاه تهران را ارائه دهند.
ثبت نام متقاضیان تنها به صورت آنلاین از طریق وبگاه پارک علم و فناوری دانشگاه تهران و منحصراً در بازه زمانی فراخوان اعلام شده انجام می شود و امکان بررسی درخواست های ایمیلی، کارتابلی و یا خارج از بازه زمانی مقرر وجود ندارد.
دانشجویان علاقه‌مند برای ثبت تقاضای خود می‌توانند از تاریخ 19 فروردین ماه تا 22 اردیبهشت ماه به نشانی http://stp.ut.ac.ir مراجعه و ثبت نام کنند.
دریافت اطلاعات بیشتر از طریق برقراری تماس با شماره تلفن 4 -88220700 داخلی 164 نیز امکانپذیر است.
علمی**1055**1440
دریافت کننده : زینب کارگر ** انتشار: گلشن
برای اطلاع از اخبار متنوع علمی و فناوری، با کانال علمی ایرنا در تلگرام همراه شوید:irnaelm@https://telegram.me
کد N1670982

وبگردی