آفتاب

کشف حدود 120 کیلوگرم مواد مخدر بارگیری شده در راه البرز

کشف حدود 120 کیلوگرم مواد مخدر بارگیری شده در راه البرز

کرج-ایرنا- فرمانده انتظامی البرزگفت: با همکاری مشترک پلیس 3استان اصفهان ، خراسان رضوی و البرز 119 کیلو و 800 گرم موادمخدر از نوع تریاک در2 عملیات جداگانه کشف و ضبط شد.

سرداربخشعلی کامرانی صالح روز دوشنبه درگفت وگو باخبرنگارایرنا در تشریح این عملیات ها اظهار داشت: درپی اقدامات اطلاعاتی مشخص شد که قاچاقچیان درصدد انتقال محموله مواد مخدر با 2دستگاه خودروی پراید و پژو 405 ازاستان های جنوبی کشور به استان البرزهستند که موضوع به صورت ویژه دردستورکار قرارگرفت.
وی اضافه کرد: با توجه به اینکه احتمال می رفت عناصر قاچاقچی قبل ازرسیدن به مقصد اقدام به تخلیه مواد مخدر کنند بلافاصله با پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان هماهنگی برای رصد آنها به عمل آمد.
کامرانی صالح افزود: با توقیف این خودرو 6 نفر دستگیر و دربازرسی ازخودروی پراید 35کیلو و 850 گرم تریاک از داخل کپسول گاز خودرو پژو 405 نیز 62 کیلوگرم تریاک کشف شد.
وی خاطرنشان کرد:درعملیات دیگرنیز یک محموله مواد مخدر از نوع تریاک که با هدف انتقال به البرز در یک دستگاه اتوبوس جاسازی شده بود با همکاری پلیس خراسان رضوی و استان البرز کشف و ضبط شد و 4 نفر را دراین زمینه دستگیرشدند.
2098/ 6155خبرنگار: مریم صوفی**انتشاردهنده: محمد عزیزپور
کد N1670168

وبگردی