آفتاب

«ماراساد» در تئاتر مولوی به روى صحنه مى‌رود

«ماراساد» در تئاتر مولوی به روى صحنه مى‌رود

نمایش «ماراساد» اقتباسی آزاد از نمایشنامه «شکنجه و قتل ژان پل مارا به اجرای ساکنان تیمارستان شارنتون به کارگردانی مارکی دو ساد» به نویسندگى پیتر وایس از ١٨ فروردین در مرکز تئاتر مولوى روى صحنه مى‌رود.

‎به گزارش ایلنا، نمایش «ماراساد» به کارگردانى مریم برزگر و با بازى شکیب شجره و همایون حیدرزاده از ١٨ فروردین تا ٦ اردیبهشت ماه هر روز ساعت ١٩:٣٠ در مرکز تئاتر مولوى به روى صحنه مى‌رود.

در خلاصه داستان این نمایش آمده است: مارکی دو ساد، نویسنده عاقل دیوانه فرانسوی در تیمارستان شارنتون بستری است، بیماری روحی و چند شخصیتی وی را به زندگی و کارگردانی تصاویر و احوالات ذهنی‌اش می‌کشاند تا جایی که پرستارش سیمون را نیز وادار به ایفای نقش در زندگی ذهنی خود می‌کند. نمایش ذهنی مارکی دو ساد، مرگ ژان پل مارا سردار خوناشام ارتش ژاکوبن‌ها در انقلاب فرانسه است که بر اثر بیماری پوستی و سوزش بدن در لاوک آب خنک بسر می‌برد و توسط شارلوت کورده جوان از مخالفان تفکراتش در حمامش به قتل می‌رسد...

دیگر عوامل نمایش عبارتند از:

طراح لباس: الهام قاسمیان/ طراح صدا و آهنگساز الکترنیک: سعید هژبری/ آهنگساز کلاسیک: پندار عظیمی/ طراح گرافیک و پوستر: امیر رجبی/ عکاسى و ساخت تیزر: مهدی پارسی/ مدیر تبلیغات: مریم شریعتی/ روابط عمومی: گروه هنری پژواک.

علاقه‌مندان براى خرید بلیت مى‎توانند به سایت تیوال مراجعه کرده و یا با شماره رزرو ٠٩٣٥٥٦٢٩٨٢٢ تماس بگیرند.

کد N1670144

وبگردی